داستان یک برند: کاردینال هلث

شرکت کاردینال هلث در سال 1971 با عنوان کاردینال فودز توسط رابرت دی والتر تأسیس شد، در ابتدا عمده فروش مواد غذایی بود. پس از به دست آوردن داروخانه بیلی در سال 1979، داروهای عمده فروشی را به عنوان توزیع کاردینال، نامگذاری نمود. این شرکت در سال 1983 در بورس سهام به بازارهای عمومی رفت و متعاقباً رشته‌ای طولانی از ادغام را آغاز کرد.

در سال 1988 ، والتر صنایع غذایی کاردینال هلث را به راندیز فروخت. از سال 1991 تا 1996 ، فروش این شرکت از 1.2 میلیارد دلار به 8.9 میلیارد دلار رسید. در یک مطالعه موردی توسط بخش بازرگانی دانشگاه هاروارد ، مری تاگاردن بخش سلامت کاردینال را اینگونه توصیف می کند: “یکی از معدود شرکت های بزرگ آمریکایی که رشد درآمد در هر سهم را بیش از 20 درصد برای مدت 15 سال مستقیم به دست آورده بود.” این شرکت در سال 1994 نام خود را به کاردینال بهداشت تغییر داد و سومین عمده فروش دارویی در ایالات متحده شد.

در سال 1999 ، یک شرکت تولید کننده و توزیع کننده محصولات پزشکی مستقر در شیکاگو به نام Allegiance Healthcare (که قبلاً یک بخش از Baxter Healthcare) بود را به دست آورد. وفاداری، نوارهای مخصوص جراحی ، دستکش و لباسهای مخصوص را ایجاد کرد و لوازم سفارشی تجهیزات پزشکی (به نام “بسته های استریل سفارشی” و “سیستم های تحویل مبتنی بر روش”) را توزیع کرد.

کری کلارک ، مدیر اجرایی سابق و نایب رئیس آن ، در آوریل 2006 به عنوان رئیس و مدیر عامل منصوب شد و رابرت دی. والتر ریاست هیئت مدیره را حفظ کرد.  در سپتامبر 2008 ، این شرکت اعلام کرد کلارک و والتر بازنشسته می شوند و جورج اس. بارت رئیس و مدیرعامل خواهد شد.

کاردینال هلث در سال 2009 فعالیت خود را در یک شرکت مستقل از فناوری پزشکی به نام CareFusion به همراه مدیرش دیوید شلوتربک به عنوان مدیرعامل آغاز نمود. بهداشت کاردینال اکنون با نماد CAH در بورس معامله می شود. این شرکت 37.300 نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است.

در آوریل 2006 ، Cardinal Health خریداری داروهای ParMed مستقر در آبشار نیاگارا را به مبلغ 40.1 میلیون دلار خریداری کرد. تمرکز پارمد در فروش دارو به مقادیر کمتری ، توزیع کاردینال بهداشت را به زنجیره های بزرگتر بیمارستان و داروخانه ها تکمیل می کند. در ژوئن 2007 ، این شرکت از اتمام پیشنهاد مناقصه ای برای بهداشت و درمان VIASYS خبر داد.

در ژوئن سال 2010 ، کاردینال بهداشت اعلام کرد قصد دارد با توافق برای خرید 517 میلیون دلار هلدینگ راه‌حل های بهداشتی ، حضور خود در خدمات دارویی ویژه را گسترش دهد. در دسامبر سال 2010 ، این شرکت Kinray ، یکی از آخرین فروشندگان مستقل دارویی در ایالات متحده را خرید و 40 درصد از حضور کاردینال بهداشت در بازار داروسازی مستقل را افزایش داد.

از سال 2010 تا 2014 ، کاردینال بهداشت 18 شرکت از جمله یونگ یو ، توزیع کننده مواد دارویی چینی را خرید .

در مارس 2015 ، کاردینال بهداشت توافق نامه ای را برای به خرید بخش Cordis (پزشکی) جانسون و یک سازنده قلب و عروق و عروق داخلی با قیمت 1.94 میلیارد دلار امضا کرد. این بزرگترین بازار کوردیس در ایالات متحده است ، این تولید کننده تقریباً 3000 نفر در سراسر جهان را استخدام نموده و 70 درصد از فروش آن بین المللی است. 

5/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 10 =