نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی (FIBO)

نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی (FIBO) از ۱۴ لغایت ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ در شهر کلن کشور آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی آلمان (FIBO) یک نمایشگاه تجاری بین المللی در رابطه با تناسب اندام، سلامتی و تندرستی می باشد. نمایشگاه FIBO در سال ٢٠١٦ با نوآوری های زیادی کار خود را آغاز می کند. در سال ٢٠١٦ به دلیل تقاضای زیاد غرفه داران و بازدیدکنندگان، دو سالن جدید نیز به سالن ها اضافه شده است. این نمایشگاه هر سال برگزار می شود.

نمایشگاه FIBO فراتر از یک نمایشگاه تجاری می باشد. این نمایشگاه محصولات و گرایشات جدید مربوط به صنعت ورزشی تناسب اندام را در معرض نمایش قرار می دهد و همچنین باعث تولید مخاطبان جدید می شود. هر سال در ماه آوریل، تصمیم گیران سطح بالای جهانی در صنعت به این نمایشگاه می آیند تا نوآوری ها و گرایشات مربوط به تجارتشان مثل باشگاه ها، مراکز سلامت، کلینیک های پزشکی و فیزیوتراپی، هتل ها و … را پیدا کنند.

موقعیت مناسبی همراه با امکانات خرید و فروش بسیار و انجمن برنامه ریزی نمایشگاه FIBO در کلن می باشد، همچنین حضور در این نمایشگاه به دلیل حضور متخصصان بین المللی که محصولاتشان را در این نمایشگاه به نمایش در می آورند توصیه می شود. غرفه داران محصولات و خدمات خود را همراه با آخرین برند ها به نمایش می گذارند.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهی در “نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی (FIBO)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =