گردشگری پزشکی در اروپا متوقف شده است

مقصد گردشگری پزشکی و بهداشتی اروپا یعنی مجارستان و اوکراین به دلیل جهش جدید عفونت ها، مرزهای خود را دوباره بسته‌اند. در یک سال عادی، مجارستان 50،000 گردشگر پزشکی دارد که عمدتا برای دندانپزشکی و جراحی زیبایی هستند، به علاوه بیش از 2 میلیون گردشگر سلامت. اوکراین بیش از 60،000 گردشگر پزشکی و نیم میلیون گردشگر سلامت دارد. هر دو کشور در ابتدا دو ماه پیش با تأکید فراوان بر ارتقا سلامت، آبگرم و گردشگری حرارتی مرز های خود را بازگشایی شدند.

به دلیل وخیم تر شدن وضعیت اپیدمیولوژیک در اروپا، مجارستان از یک سپتامبر مرزهای جهانگردی بین المللی را بست. ورود همه گردشگران و اتباع خارجی به مجارستان ممنوع شد، به استثنای موارد بسیار کمی در مورد مسافران ضروری از جمله دیپلمات ها و همسران شهروندان مجارستان.

اکنون سایر کشورها در گروه قرمز قرار دارند. بر اساس سیستم رتبه بندی سبز، زرد و قرمز مجارستان که در حال اجرا است، مجارستان تنها کشور سبز اروپا سبز است.

اگرچه ممکن است اتباع مجارستان این کشور را ترک کنند، اما آنها باید دو نتیجه منفی از آزمایش ویروس کرونا، با 48 ساعت فاصله بین آزمایشات، یا 14 روز در بازگشت در قرنطینه خانه اجباری بمانند.

اوکراین از 29 آگوست ورود همه ورود کنندگان بین المللی را ممنوع کرده است و مانند مجارستان، اوکراین جزو کشورهای دارای منطقه سبز است. همه گردشگران، چه در لیست مناطق قرمز و چه در منطقه سبز، باید مدارک بیمه سلامت با پوشش کرونا را نشان دهند.

اوکراین زمان بازگشایی برای گردشگری را بعد از موج دوم در موارد را دیده است، که دولت را وادار به مهر و موم این کشور کرده است و بیشتر ورود خارجی ها را متوقف می‌کند. این ممنوعیت ورود گردشگران از همه کشورها، حتی کشورهای کم خطر را به اوکراین متوقف می‌کند.

برای مجارستان و اوکراین، ممنوعیت های جدید برای همه گردشگران پزشکی، بهداشتی و آبگرم اعمال می‌شود.

منبع: imtj

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهی در “گردشگری پزشکی در اروپا متوقف شده است

  1. واقعا حق دارند چون این بیماری دوباره اوج گرفته و مجبور هستن کنترول کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =