دستبند دفع کننده حشرات

شرکت MosquitoBlock یک دستبند دفع کننده حشرات به خصوص پشه‌ها تولید و به بازار روانه کرده است.

این دستبند پشه فقط با بستن آن در اطراف مچ دست برای محافظت کامل از بدن طراحی شده است و دارای بند دستی قابل تنظیم است تا تمام اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند. فقط کافی است آن را در یکی از سه حالت – فضای باز ، سرپوشیده یا ساکت را تنظیم کنید.

سایر دفع کننده های پشه با استفاده از مواد شیمیایی یا روغن کار می کنند. این دستبند دفع کننده حشرات بدون هرگونه مواد شیمیایی است. در عوض ، دستبند صدایی با فرکانس بالا منتشر می کند که پشه ها و سایر آفات را می ترساند. این بدان معناست که دیگر نیازی به حمل بطری اسپری وجود ندارد.

براساس اعلام وب سایت MosquitoBlock ، این دستبند همچنین برای دفع (یا سردرگمی) انواع آفات دیگر نیز کار می کند. این شامل عنکبوت ها ، مگس ها ، مورچه ها ، خروش ها و حتی جوندگان مانند موش یا موش می شود. راستش ، من نمی توانم مستقیم با این حرف بزنم ، زیرا من فقط از آن برای محافظت از خود در برابر پشه ها استفاده کرده ام. اما این ممکن است برای شما مفید باشد که بدانید آیا آفات دیگری دارید که شما را اذیت می کند یا خیر.

  “شما وقتی می خواهید این دستبند را بپوشید ، گسترش پشه ها را متوقف می کنید …”
و اینجا یک چیز جالب دیگر وجود دارد. دانشمندان اصلی که این فرکانس های صوتی را مورد مطالعه قرار دادند ، دریافتند که هنگام پرورش ، پشه ها را قطع می کنند. می دانید این یعنی چه؟ وقتی بیرون می روید و یک دستبند MosquitoBlock می پوشید ، نه تنها از خود در برابر گزیدگی محافظت می کنید. شما در واقع دست از گسترش این هیولاهای خون آلود می گیرید ، بنابراین در آینده کمتر اذیت می شوند. که من را به نقطه پایانی من می رساند.

[aparat id=’V4qAC’]


بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهی در “دستبند دفع کننده حشرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =