قوانین جدید و درست رومانی برای افزایش گردشگران دندانپزشکی

کمیته شرایط اضطراری رومانی قوانین جدیدی را برای کسانی که از کشورهایی که تعداد زیادی ویروس کرونا دارند صادر کرده و این کار باعث افزایش گردشگران دندانپزشکی شده است.

کسانی که به مدت سه روز یا کمتر به این کشور مراجعه می‌کنند، دیگر مجبور به قرنطینه شدن نیستند، به شرطی که آزمایش کرونا منفی در حداکثر 48 ساعت قبل از ورود انجام داده باشند. این به گردشگران دندانپزشکی در کشورهای دیگر کمک می‌کند تا بتوانند یکی دو روز بدون دردسر به کشور رومانی سفر کنند.

کسانی که قصد دارند بیش از سه روز را در رومانی بگذرانند، دو گزینه پیش رو دارند: یا باید وارد قرنطینه 14 روزه شوند و یا وارد دوره قرنطینه شده و در روز پنجم آزمایش کرونا را انجام دهند. اگر آزمایش‌شان منفی باشد، آنها می‌توانند از قرنطینه خارج شوند.

وزارت امور خارجه رومانی (MAE) توصیه می‌کند که رومانی ها فقط در صورت ضروری بودن به خارج از کشور سفر کنند. که گردشگری درمانی و بهداشتی خروجی از کشور را بسیار کاهش داده است.

رومانی یک لیست تغییر هفتگی از کشورهای سبز و زرد دارد. کشورهای سبز هنگام ورود به کشور مجبور به قرنطینه یا آزمایش نیستند.

موسسه ملی بهداشت عمومی رومانی (INSP) لیست زرد کشورهای پر خطر کرونا را به روز می‌کند. قوانین جدید برای بیش از 40 کشور در این لیست زرد اعمال می‌شود.

بیشتر گردشگران پزشکی و دندانپزشکی به رومانی از ایتالیا، اسپانیا، آلمان، انگلیس و سوئیس، همه کشورهای درون منطقه سبز هستند.

منبع: imtj

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهی در “قوانین جدید و درست رومانی برای افزایش گردشگران دندانپزشکی

  1. در این شرایط کرونایی واقعا رفتن به دندانپزشکی خطرناک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =