راه‌اندازی خط تولید ماسک در زنجان

استاندار زنجان گفت: خط تولید ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ شهید بهشتی زنجان در راستای تامین نیاز بیماران، پزشکان و کادر درمانی استان راه‌اندازی شد.

فتح‌الله حقیقی روز گذشته (۲۲ اسفند) در حاشیه بازدید از خط تولید جدید ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ شهید بهشتی زنجان، در جمع خبرنگاران، در رابطه با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، اظهار کرد: باید از توان و ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت حداکثری استفاده کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان به‌خصوص کارکنان، مهارت‌آموزان و همه کسانی‌که مجموعه تولیدی ماسک را یاری می‌کنند تا این دوران را با کم‌ترین آسیب سپری کرد، افزود: افزایش میزان تولید ماسک و عرضه آن در بازار، نیاز بیماران، پزشکان و کادر درمانی را تامین خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ها می‌خواهم با حفظ آرامش، توصیه‌های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت کرده و از حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و تجمعی خودداری کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیز در ادامه و در رابطه با اهداف راه‌اندازی خط تولید جدید ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ شهید بهشتی زنجان، اظهار کرد: این خط تولیدی ماسک در اقدامی خیرخواهانه به همت مرکز شماره ۲ آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی شهرستان زنجان و با همکاری و مشارکت جمعیت هلال‌احمر زنجان در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

محمدرضا انصاری با اشاره به اینکه با فعالیت این واحد، روزانه ۷۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران استان و با همکاری هلال‌احمر و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی در رابطه با تولید ماسک در کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه ای فجر شهرستان ابهر نیز خاطرنشان کرد: تولید ماسک در کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فجر شهرستان ابهر نیز به همت خواهران این مرکز راه‌اندازی شد که توان و ظرفیت تولید ۱۲ هزار عدد ماسک در مدت ۷۲ ساعت توسط مهارت‌آموزان در کارگاه طراحی و دوخت را دارد.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =