این بسته آب یا الکترولیت بدن ورزشکاران را تامین می‌کند. انتخاب با شماست

بسیاری از ورزشکاران در فضای باز برای آبرسانی اولیه، فقط آب می‌نوشند. بسته هیدراتاسیون MXXY به آنها امکان می‌دهد هم آب و هم الکترولیت بدنشان ر ا به نسبت دلخواه از یک دستگاه تهیه کنند.

همه افراد می‌توانند به سادگی قرص های الکترولیت را در یک بسته آبرسانی سنتی به مخزن آب اضافه کنند. این بدان معناست که کاربران با غلظت مشخصی از الکترولیت ها گیر کرده‌اند. آنها هم می‌توانند آب خالصی را بگیرند و هم می‌توانند الکترولیت ها را با پرتاب شدیدتری داشته باشند.

بسته‌ی MXXY دارای دو مخزن است که در کنار هم قرار می‌گیرند. مخزن کوچکتر 0.75 لیتری یک الکترولیت مایع را به انتخاب کاربر حمل می کند، در حالی که واحد بزرگتر 1.5 لیتری حاوی آب است. شیلنگ ها از هر دو مخزن به یک سوپاپ سوپاپ نصب شده در قفسه سینه هدایت می‌شوند، که جریان آنها را به صورت یک شلنگ منفرد با یک دهانه در انتها ترکیب می‌کند.

با استفاده از شماره گیری روی آن شیر، کاربران می‌توانند بین پنج تنظیم رقت: 0 درصد (آب خالص)، 25 درصد (الکترولیت های جزئی)، 50 درصد (نصف الکترولیت ها ، نیمی از آب)، 75 درصد (الکترولیت های شدید) و 100 درصد (الکترولیت خالص).

بسیاری از ورزشکاران در فضای باز برای آبرسانی اولیه، فقط آب می‌نوشند. بسته هیدراتاسیون MXXY به آنها امکان می‌دهد هم آب و هم الکترولیت بدنشان ر ا به نسبت دلخواه از یک دستگاه تهیه کنند.

بین موارد استفاده، شیلنگ ها را می‌توان به راحتی با عبور آب از طریق آنها تمیز کرد، در حالی که می توان مخازن را از داخل خارج کرد و در ماشین ظرفشویی قرار داد. و اگرچه بسته MXXY شامل یک کوله پشتی مخصوص سیستم با محفظه ذخیره سازی اضافی است، کاربران همچنین میتوانند مخازن و شیلنگ ها را در یک بسته شخص ثالث موجود نصب کنند.

اگر علاقه مند باشید، MXXY در حال حاضر موضوع یک کمپین Kickstarter است. با فرض رسیدن به تولید، تعهد 85 دلاری آمریکا تنظیم کاملی از جمله Base Pack را برای شما فراهم می‌کند. قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده 130 دلار است.

حامیان احتمالی همچنین ممکن است بخواهند دستگاه MXXY را که با موفقیت سرمایه گذاری گسترده شده است، بررسی کنند. “پایین دست” از مخزن آب روی شیلنگ آشامیدنی یک بسته هیدراتاسیون شخص ثالث نصب شده و یک مکمل مایع را با غلظت مشخص شده توسط کاربر مخلوط می‌کند. قیمت آن 44.95 دلار است و کارتریج های مکمل آن از 16 دلار برای چهار بسته تا 50 دلار است.

منبع: newatlas

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =