ارتقای سلامت کلی بدن با تحریک گردش خون

ورزش کردن یا حرکات شدید گاهی اوقات می‌تواند بیشتر از اینکه مفید باشد برای بدن شما مضر باشد. دستگاه گردش خون “CHI” راه حلی مناسبی برای حفظ سلامتی بدن شما بدون خطر آسیب است.

اگر در حال تجربه درد مزمن باشید یا اینکه فقط می خواهید سلامت کلی خود را افزایش دهید، دستگاه گردش خون می‌تواند راه حل موثری برای این کار باشد.

استفاده از دستگاه CHI برای گردش بیشتر اکسیژن در خون، سوزاندن کالری و بهبود سلامت بدن مفید است. شما می‌توانید بدون فشار آوردن به نواحی حساس، از مزایای ورزش بهره مند شوید.

چگونگی استفاده دستگاه گردش خون

بهترین بخش استفاده از این دستگاه این است که هنگام استفاده از آن می‌توانید دراز بکشید!

راحت دراز بکشید. حالا مچ پاهایتان را روی بخش‌های وینیل دار نگه دارید و آماده بشوید.

از کنترل برای خاموش/روشن کردن و تنظیم سرعت استفاده کنید. هنگام شروع، دستگاه به آرامی پاهای شما به جلو و عقب می‌برد. یعنی حرکات موج مانندی را روی پاها و ستون فقرات شما ایجاد می‌کند.


اثربخشی ورزش کردن در بدن شما چگونه است؟


سپس ضربان قلب را بدون اینکه بیش از حد به خودتان فشار آوردید یا مسائل مشکل ساز را ایجاد کنید، بالا می‌برید. فقط 20 دقیقه در روز از دستگاه استفاده کنید و تقریباً بلافاصله نتایج قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

این دستگاه نوآورانه به دلیل اثرات آرام بخش و توانایی تحریک متابولیسم و خارج کردن مایعات اضافی در بدن مورد توجه قرار گرفته است.
یکی از کاربران Chi Swing گفت: عملکرد روان و راحتی دارد. من برای مادرم که 93 سال دارد استفاده می‌کنم زیرا خوب راه نمی‌رود. خودم هم تنیس بازی می‌کنم و از آن برای شل کردن پاهایم استفاده می‌کنم.

این دستگاه یک جایگزین عالی برای ورزش های شدید بدون خطر و تحریک آسیب های موجود است.

منبع: Newatlas

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =