آینده گردشگری پزشکی / کشورهای اروپایی به دنبال راه‌اندازی گردشگری

گردشگری سلامت به عنوان بخشی از گردشگری اروپا است و اکنون آینده گردشگری پزشکی اروپا قطعی به نظر نمی رسد ، زیرا هیچ کشور اروپایی هنوز در صدد احیای آن برنیامده است.

در حالی که یونان و اسپانیا می خواهند به کشورهای اروپایی فشار بیاورند تا مرزهای خود را باز کرده و گردشگری بین المللی را به سرعت آغاز کنند ، فرانسه و آلمان می خواهند سفرها را برای ماه‌های پیش تری ممنوع باشدکنند.

در یونان و اسپانیا گردشگری بین المللی منبع انرژی اقتصاد است ، در حالی که در فرانسه و آلمان مناطق اقتصادی دیگری حاکم هستند. مشکلی که برای کشورهایی که مایل به بازگشت دوباره هستند این است که در اتحادیه اروپا ، بسیاری از کشورها پیرو تصمیمات آلمان و فرانسه هستند.

وزرای جهانگردی اتحادیه اروپا در مورد راه‌هایی که می توانند با خیال راحت دوباره مرزها را باز کنند ، به بحث خواهند نشست. مباحثی که باید مورد بحث قرار گیرند شامل این است که آیا مسافران باید قبل از سوار شدن به هواپیما ، دمای خود را بررسی کنند یا حتی آزمایش خون کروناویروس را نیز انجام دهند. همچنین در نظر دارند تصمیمی بگیرند که تنها در صورت داشتن گواهی نامه ای مبنی بر ناقل نبودن کووید-19 ، اجازه سفر به کشورهای مختلف برای تعطیلات را دارند.

هدف این جلسات دستیابی به توافق نامه‌ای در مورد دستورالعمل ها است تا کشورها بتوانند صنایع گردشگری خود را در تابستان یا پاییز احیا کنند. گردشگران انگلیسی احتمالاً آخرین پردشگرانی هستند که مجاز به مسافرت به هستند ، چرا که چندین کشور ادعا می کنند که انگلیس برای واکنش به کروناویروس خیلی کند عمل نموده است.

اسپانیا و اتریش به گردشگران کشورهایی که تعداد کروناویروس آنها مانند آلمان کم است، مجوز سفر خواهد داد، اما بریتانیایی‌ها را حداقل تا اکتبر اجازه نمی دهند. قبرس هم گردشگران آلمان ، یونان و هلند را تشویق به رزرو هتل و تعطیلات می کند ، اما شهروندان انگلستان را خیر.

یونان از کمیسیون اروپا خواسته است تا در اسرع وقت برنامه ای را برای از سرگیری سفر ارائه دهد. برای یونان ، گردشگری تقریباً یک پنجم اقتصاد آن و بیش از یک چهارم مشاغل را تشکیل می دهد. در این راستا یونان باید به مقصدی ایمن تر برای بازدید کنندگان خارجی تبدیل شود و یک پروتکل مشترک اروپایی که شیوه های بهداشت ایمن در زمان گردشگری را تضمین می کند ضروری است.

تهیه پروتکل در اتحادیه اروپا با موضوع جهانگردی می تواند ماه‌ها طول بکشد اما یونان نمی تواند برای مدت طولانی بدون فاجعه اقتصادی صبر کند.

بنابراین سیاستمداران یونان در مورد آنچه محدودیت‌های جدید گردشگری و سفر بدون خطر است ، تصمیم‌گیری می کنند. این قوانین ممکن است در مورد هتل ها ، اتوبوس ها ، سواحل و هر جای دیگری که گردشگران به آنجا می روند ، اعمال شود.

فرانسه خط سختی را در پیش گرفته و سخت‌گیری بیشتر ، به دنبال دلسرد كردن گردشگران از بازدید از فرانسه است.

پرتغال نسبت به کشورهایی که انتظار بازگشت رونق در سال 2020 را دارند ، بسیار محتاط تر عمل می کند و انتظار ندارد صنعت گردشگری شان تا اواسط سال 2021 احیا شود.

در حوزه مدیترانه، استراحتگاه ها و هتل ها درتلاش هستند که برای ماه های مهم ژوئن ، جولای و آگوست باز باشند. ایتالیا ، اسپانیا و پرتغال در حال افزایش تعداد رزرو هستند ، بیشترشان را توریست های داخلی تشکیل می‌دهند. گردشگران آلمانی بعنوان میهمانان مورد انتظار مورد هدف قرار می گیرند ، اما اشتهای گردشگران آلمانی یا ، در واقع اشتهای دولت آلمان ، ممکن است در خانه ماندن باشد.

در حالی که گردشگری سلامت ممکن است به عنوان بخشی از گردشگری اروپا بهبود یابد ، آینده گردشگری پزشکی اروپا کمتر قطعی به نظر می رسد ، زیرا هیچ کشوری در اروپا هنوز در صدد احیای آن نیست.

اگر قرار باشد توریسم بر اساس اعلامیه ها و آزمایش های بهداشتی ساخته شود ، پس چگونه می توان گردشگری پزشکی را زنده نگه داشت؟

منبع: مدیکال توریسم ژورنال

5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهی در “آینده گردشگری پزشکی / کشورهای اروپایی به دنبال راه‌اندازی گردشگری

  1. کشور های اروپایی با این شرایط کرونا ویروسی که بوجود آمده فکر نکنم چنین کاری رو انجام بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =