سرویس رایگان خدمات پزشکی تله هلث توسط اَکور

گروه هتل های اَکور (Accor) از همکاری استراتژیک جدیدی برای ارائه خدمات پزشکی تله هلث و کمک به میهمانان در 5،000 هتل اَکور در سراسر جهان خبر داد.

در این طرح بیمه بین المللی اکسا (AXA) در ارائه خدمات درمانی و کمک به میهمانان در 5000 هتل اَکور در سراسر جهان همکاری خواهد کرد. این دو شرکت در فرانسه مستقر هستند.

از ژوئیه سال 2020، میهمانان و مسافران هتل‌های اَکور بصورت رایگان به مشاوره از راه دور پزشکی (تله هلث) از طریق پزشکان اکسا، به خدمات پزشکی دسترسی و از آن بهره‌مند می‌شوند.

در طول این طرح میهمانان با دریافت مجوز از هتل‌ها می‌توانند در 110 نقطه که اَکور در آنجا حضور دارد، به شبکه‌های گسترده پزشکی AXA دسترسی پیدا کنند.

خدمات پزشکی برنامه گسترش جهانی اَکور را تکمیل و در پروتکل‌های پیشرفته سلامت و پیشگیری که اَکور از طریق برچسب AllSafe Cleanliness خود به کار گرفته است بهبود می‌بخشد، پیش بینی می شود با این طرح اَکور به تدریج بتواند هتل های خود را در مناطق مختلف بازگشایی نماید.

شرکت اَکور برای تهیه مجوز ایمنی و پاکیزگی با شرکت اداری وریتاس همکاری دارد. مشتریان اروپایی این هتل می‌توانند قبل از رزرو اقامت بعدی خود، در وب سایت اختصاصی شرکت وریتاس مجوز سلامت هتل و رستوران را بررسی می‌نمایند.

این برچسب مجوز شامل اقامت و پذیرایی در هتل خواهد بود ، و استانداردهای بهداشتی قابل استفاده برای همه هتل‌های گروه و همچنین سایر زنجیره‌ها و هتل‌های مستقل را بصورت یکسان تنظیم می‌کند.

اَکور اولین گروه هتل با پروتکل خاص خود شناخته شده که آن را به عنوان استاندارد برای همه مطرح کرده است. مطمئناً هتل‌هایی که در چنین پروتکل‌هایی ثبت نام نمی کنند عقب خواهند ماند (و از نظر قانونی ممکن است از باز شدن آن‌ها جلوگیری شود).

منبع: imtj

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =