چرخ تولید ماسک‌ در کرمانشاه دوباره به حرکت درآمد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز دوباره تولید ماسک در کرمانشاه خبر داد وافزود: با تامین پارچه استاندارد، تولید ماسک در استان از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توقف تولید ماسک در استان در روزهای اخیر گفت: متاسفانه به دلیل کمبود پارچه “ملت بلون” که پارچه استاندارد تولید ماسک است، تولید این محصول در روزهای اخیر در استان متوقف شد.

وی با اشاره به نیاز بالای استان در بحث تامین ماسک گفت: در همین راستا در جلسه ستاد کرونای استان مصوب شد تا پارچه استاندارد دیگری در این زمینه جایگزین شود.

محمدی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا پارچه “اس ام اس” که پارچه استاندارد ماسک برای مراکز غیربیمارستانی است، جایگزین شود.

وی افزود: این پارچه در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته و برخی از آنها تولید خود را از روز گذشته آغاز کرده اند و هم اکنون 100 هزار ماسک تولیدی داریم که در سطح داروخانه های استان توزیع میشود.

محمدی تصریح کرد: از روز شنبه (17 خرداد) واحدهای تولیدی بصورت ثابت روزانه تولید ماسک خواهند داشت و روزانه 100 هزار ماسک در سطح استان تولید خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با شروع تولید ماسک در استان عملا مشکل ماسک استان مرتفع خواهد شد.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهی در “چرخ تولید ماسک‌ در کرمانشاه دوباره به حرکت درآمد

  1. خیلی خوبه که در همه ی استنان تولید ماسک باشد تا کمبود ماسک نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =