دستگاه قند خون

Abbott بخاطر سیستم نظارت بر گلوکز فلش 14 روزه FreeStyle Libre ، برنده جایزه برتر Galien 2019 در رده بهترین فناوری پزشکی شده است. Prix Galien از نظر بسیاری در جامعه پزشکی به عنوان معادل جایزه نوبل شناخته شده است و بالاترین جایزه برای تحقیقات و توسعه دارویی و پزشکی است.

برای واجد شرایط بودن ، محصولات باید در پنج سال گذشته توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای بازاریابی تأیید شده و پتانسیل قابل توجهی برای پیشرفت سلامت انسان را نشان دهند.

رفع درد از نظارت بر گلوکز

افراد مبتلا به دیابت گاهی اوقات برای بررسی و حفظ سطح گلوکز ، انگشتان خود را تا 12 بار در روز می چسبند. درد و ماهیت تهاجمی فرآیند اغلب منجر به عدم انجام خودآزمایی می شود که می تواند منجر به بروز عوارض جدی تر دیابت شود.

سیستم FreeStyle Libre اولین مانیتور مداوم گلوکز (CGM) در بازار بود که نیاز به انگشتان سوزن را از بین می برد. یک سنسور پوشیدنی به اندازه دو چهارم پشته در قسمت پشت بازو قرار دارد. پوشنده از تلفن هوشمند استفاده می کند تا با نگه داشتن آن در نزدیکی سنسور ، اندازه گیری گلوکز در زمان واقعی را بدست آورد. بعد از اسکن یک ثانیه ، برنامه تلفن میزان گلوکز فعلی را نشان می دهد ، اطلاعاتی در مورد افزایش یا افت سطح گلوکز و روند قند خون در طی دوره هایی تا سه ماه نشان می دهد.

گلوکز


داده های کلینیکی نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت که اسکن می شوند بیشتر وقت کمتری را در هیپوگلیسمی (سطح گلوکز پایین) یا هایپرگلیسمی (سطح گلوکز بالا) می گذرانند و برای حفظ سطح قند خون مداوم کار بهتری انجام می دهند. امروزه سیستم FreeStyle Libre یکی از برترین سیستم CGM در جهان است و کیفیت زندگی را برای بیش از 1.5 میلیون نفر مبتلا به دیابت در تقریبا 50 کشور جهان بهبود داده است.

کریس توماس ، مدیر فناوری Biosensing در ابوت گفت: “پوشیدگان می توانند گلوکز خود را در هر زمان و هر مکان و هر زمان که بخواهند بررسی کنند.” وی ادامه داد: “با دیدن این اطلاعات و این روندها و الگوهای ، می توانند تصمیم گیری آگاهانه ای در مورد درمان انجام دهند ، در نتیجه کنترل سخت تر گلوکز آنها ، گذراندن زمان بیشتر در بازه زمانی و زمان کمتری در هیپوگلیسمی یا هایپرگلیسمی – همه مواردی که به سلامت کلی بهتر و بهبود می یابند. نتایج.”

5/5 - (8 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه قند خون;

  1. این سوزن ها واقعا آزار دهنده هستن مخصوصا برای کودکان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =