داستان برند بایر

این همه با دوستی بین دو مرد ، کنجکاوی طبیعی و دو کوره آشپزخانه آغاز می شود. فردریش بایر و بازرگان یوهان فردریش وسكوت از اینها برای انجام آزمایشات استفاده می كنند و سرانجام می یابند كه چگونه می توان فوچین را تهیه كرد. در اول اوت سال 1863 ، آنها “فریدر. بایر و همكاران را پیدا كردند”. شرکت در Wuppertal-Barmen ، یک استارتاپ قرن نوزدهم با پتانسیل فوق العاده ای.

در اول اوت سال 1863 ، فریدریش بایر و رنگهای رنگی استاد یوهان فردریش وسكوت مشاركت عمومی “فریدر” را یافتند. بایر و همکاران. “و این شرکت از رشد سریع برخوردار است. پایه و اساس مالی توسعه در سال 1881 گذاشته می شود که بایر به یک شرکت سهامی تبدیل شده است.

بین سالهای 1881 و 1914 ، بایر با فعالیتهای بین المللی به یک شرکت شیمیایی تبدیل شد. اگرچه مواد رنگ آمیزی بزرگترین بخش شرکت است ، اما زمینه های جدید کسب و کار اضافه می شوند. تأسیس یک مرکز تحقیقاتی مهم توسط کارل دویزبرگ برای توسعه مداوم این شرکت از اهمیت اساسی برخوردار است.

توسعه خیره کننده بایر با جنگ جهانی اول قطع شده است. این شرکت تا حد زیادی از بازارهای عمده صادراتی خود قطع شده است و فروش رنگها و داروها بر این اساس افت می کند. بایر به طور فزاینده ای در اقتصاد جنگ ادغام می شود. بایر سومین سایت تولید آلمانی خود را در سال 1917 در درماگن افتتاح کرد.

از سال 1905 جامعه مورد علاقه بین بایر ، BASF و آگفا وجود داشته است. به منظور دستیابی مجدد به بازارهای صادراتی حیاتی ، این و سایر شرکتهای صنعت رنگ آمیزی تارهای آلمان در سال 1915/16 در جامعه بزرگتری از منافع جمع می شوند. ابتکار کارل دویزبرگ.

در نوامبر سال 1945 ، نیروهای متفقین I.G. را مصادره کردند. و تمام سایت های آن را تحت کنترل افسران متفقین قرار دهید. این شرکت در حال انحلال است و دارایی های آن برای جبران خسارات جنگ در دسترس است. اما اینگونه نیست که همه چیز معلوم می شود …

بازسازی بایر از نزدیک با Wirtschaftswunder یا “معجزه اقتصادی” در جمهوری فدرال آلمان ارتباط دارد. در نتیجه جنگ جهانی دوم ، بایر برای دومین بار دارایی های خارجی خود را از جمله ثبت اختراعات ارزشمند خود از دست می دهد. بایر در سال 1946 دوباره فعالیت خود را برای فروش مجدد فعالیت در خارج از کشور آغاز کرد ، در حالی که هنوز تحت کنترل متفقین است.

بحران نفتی 1973/74 یک بار برای همیشه “معجزه اقتصادی” به پایان رسید. وقتی هربرت گرونیوالد کورت هانسن را به عنوان رئیس هیئت مدیره در سال 1974 جانشین کرد ، اقتصاد جهانی در رکود شدید قرار دارد. تنها در طی چند ماه ، قیمت مواد اولیه شیمیایی مبتنی بر چهار برابر روغن.

جشن 100 سال آسپرین. همچنین بایر ، مانند سایر شرکت ها ، توسط چالش های ارائه شده توسط جهانی سازی و تغییر ساختاری دهه 1990 مورد آزمایش قرار گرفته است. در پی تغییرات اساسی سیاسی که در آلمان و اروپا شرقی پس از سال 1989 رخ داده ، این شرکت تمرکز خود را بر این بازارهای امیدوارکننده افزایش می دهد.

بایر یک قرن فرهنگ را در بایر و 100 سال از صلیب بایر جشن می گیرد. در این مدت سه زیر گروه جدید – Bayer HealthCare ، Bayer CropScience و Bayer MaterialScience ایجاد شده اند. بایر از Lanxess AG چرخش می یابد و Schering AG را به دست می آورد.

در سال 2013 ، بایر 150 سالگرد تاسیس خود را در سرتاسر جهان جشن می گیرد. این شرکت نمایشگاه هوایی و سالگرد را در سراسر جهان می فرستد و با صدراعظم فدرال آلمان آنگلا مرکل جشن می گیرد. بایر تجارت انکولوژی خود را با کسب Algeta در سال 2014 تقویت می کند. در سال 2015 زیر گروه MaterialScience با نام جدید Covestro به یک شرکت مستقل تبدیل می شود.
بایر پس از دریافت کلیه مصوبات مورد نیاز از طرف مقامات نظارتی ، در 7 ژوئن 2018 موفقیت Monsanto را به پایان رساند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =