شرکت های تولیدی ملزومات پزشکی حیوانات

در جهان واکسن ها ، داروها و وسایل و ملزومات پزشکی حیوانات سالانه از حدود 8 میلیارد دلار با 14 میلیارد دلار فروش واکسن و داروی دامها فراتر رفته است.

به گفته مؤسسه بهداشت حیوانات ، بازار جهانی داروهای حیوانات تقریباً یک چهلم هزینه داروهای انسانی است. این گروه تجاری تخمین زدند که امروز “24 میلیارد مرغ ، بیش از 1 میلیارد راس گاو و گوسفند ، 750 میلیون خوک و بز ، 500 میلیون سگ و 400 میلیون گربه” در سراسر جهان از نوآوری در بهداشت حیوانات بهره مند می شوند.

داروهای بهداشتی حیوانات نیاز به تأیید سازمان غذا و دارو دارند. براساس اعلام موسسه بهداشت حیوانات ، تولید داروی جدید حیوانات می تواند 10 سال طول بکشد و تا 100 میلیون دلار هزینه دارد.

شرکت Zoetis

واکسن انگل ، ضد عفونت ، مواد افزودنی خوراکی و داروهای ضد درد ، آرام بخش و سرطان برای حیوانات اهلی و حیوانات مزرعه ایجاد می کند.

بهداشت حیوانات Merck

Merck Animal Health در تولید واکسن ، داروهای ضد عفونی و ضد انگلی ، داروهای مدیریت باروری و سایر محصولات دارویی ویژه برای حیوانات همراه و دام.

Merial

Merial محصولات دامپزشکی شامل بیهوشی ، ضد عفونی کننده ، ضد میکروب و داروهای دستگاه گوارش ، تنفسی و قلبی عروقی را توسعه داده و به بازار عرضه می کند. همچنین واکسن هایی برای دام ، طیور و حیوانات خانگی ایجاد می کند.

بهداشت حیوانات الانکو

الانکو برای درمان و سلامتی حیوانات و افزایش تولید پروتئین ، محصولات را توسعه داده و به بازار عرضه می کند. این محصولات شامل محافظت سگ ها و گربه ها در برابر کک، داروهای مبارزه با انگل در طیور و واکسن ها و مواد افزودنی خوراک دام و طیور است.

Bayer HealthCare بهداشت حیوانات

بخش بهداشت حیوانات بایر تولید محصولات ضد میکروبی ، انگل ، آرام بخش ، مسکن و مکمل های غذایی برای سگ ها ، گربه ها و اسب ها را دارد. محصولات حیوانات خوراکی شامل ضد عفونی کننده ها ، واکسن ها ، انگل ها و داروهای آرام بخش و مسکن ها است.

سلامت حیوانات Boehringer Ingelheim

Boehringer Ingelheim بیولوژیک ، واکسن ، داروسازی و سایر محصولات مراقبت را برای استفاده در حیوانات اهلی و دامها به بازار عرضه می کند.

سلامت حیوانات Novartis

Novartis محصول بهداشتی را برای حیوانات ، دام و بازار آبزی پروری توسعه داده و به بازار عرضه می کند. محصولات محبوب شامل درمان های درماتیت ، محافظت از کک ، درد و جلوگیری از کرم قلب در حیوانات اهلی و آنتی بیوتیک ها و ضد پارازیت ها در حیوانات مزرعه است.

Novartis برخی از اولین واکسن ها را برای مقابله با عفونت های ویروسی و انگلی در ماهی ایجاد کرده است. این شرکت در سال 2015 توسط الی لیلی با 5.4 میلیارد دلار خریداری شد.

گروه Virbac

Virbac محصولاتی برای درمان و مراقبت از حیوانات اهلی و آنتی بیوتیک ها ، واکسن ها ، ضد عفونی کننده ها ، محصولات پوستی و دندانپزشکی تولید می کند.

منبع: شرکت های دارویی دام

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =