گروه قلب و عروق “ابوت” می خواهند پوشش دستگاه قلب را تغییر دهند

ماه گذشته ، CMS موافقت كرد كه پوشش دستگاه كمك بطنی و دستگاه قلب مصنوعی را بررسی كند. این اقدام پس از درخواست شرکت های ابوت و سین کاردیا انجام شد و استدلال آنها بر این است که داده های تولید شده از ریتم قلب مصنوعی و پوشش VAD آخرین بار در سال های 2008 و 2013 بررسی شد ، که به این ترتیب جنبه های سیستم فعلی منسوخ شده است.

درخواست ابوت براساس نتایج یک آزمایش بالینی از دستگاه کمک به بطن چپ به نام ، هییرمیت ۳ بود. در این کارآزمایی مشخص شد که HeartMate 3 نتایج مشابهی را در بیماران BTT و DT بدست آورد ، محققان بر این عقیده اند که: “باید به یک نشانه درمانی واحد کنار مشخص شود.”

در این پیشنهاد که از سوی متخصصان قلب و عروق مطرح شد، بسیاری از آنها به دلیل اینکه از اصطلاحات BTT و DT به دلیل استفاده در بهترین حالت ، بیماران دنیای واقعی را ضعیف توصیف می کند انتقاد کردند و در بدترین حالت مانعی را برای دسترسی به مناسب ترین درمان ایجاد می کنند. همچنین انجمن جراحان قفسه سینه ، در کنار کالج آمریکایی قلب و عروق و سایر گروه ها ، از عملکرد طبقه بندی بیماران به عنوان BTT یا DT انتقاد کردند.

اظهار نظر مشترک جوامع حرفه ای این‌گونه است: ” هدف استفاده از این دستگاه ها بهبود طول عمر و کیفیت زندگی بیماران است و جلوگیری از مضرات بیشتر بابت اقدامات خودسرانه که ممکن است مانع از دسترسی آنها به مراقبت های لازم شود.”

مخالفت با سینکاردیا

در همین حال ، پاسخ به بررسی انجام شده توسط SynCardia و برخی از بازخوردها نشان می دهد جامعه حرفه ای “با پیشنهاد حذف الزام پوشش برای توسعه شواهد (CED) برای قلب مصنوعی و دستگاه های مرتبط موافق نیست.”

انجمن جراحان قفسه سینه می خواهد که این محدودیت در جای خود باقی بماند و استدلال آنها این است که “بسیاری از سؤالات بالینی در مورد قلب مصنوعی … هنوز هم باید پاسخ داده شود” و نیاز به جمع آوری داده های مداوم است. سایر جوامع نسبت به موضع SynCardia دلسوزتر بودند ، همچنین انجمن قلب آمریكا از حذف محدودیت CED و استفاده از قلب مصنوعی خارج از تنظیمات آزمایشات بالینی حمایت کرده است.

شواهد و مدارکی گسترده در درخواست تجدید نظر ارائه شده است که نشان می دهد [قلب مصنوعی توتال] یک گزینه درمانی مطمئن و مؤثر است. علاوه بر این ، در حال حاضر هیچ جایگزین مناسب دیگری وجود ندارد که مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده باشد.”

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (12 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «گروه قلب و عروق “ابوت” می خواهند پوشش دستگاه قلب را تغییر دهند;

  1. این دستگاه ها به بهبود و طول عمر بیماران کمک میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =