کشف ۱۸۷ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی در سال جدید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۷۸ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی طی ۴۸ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی، گفت: با عنایت به نامگذاری سال به نام سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو، برای حفظ امنیت اقتصادی تولیدکنندگان داخلی و مصرف کنندگان، رصد اطلاعاتی و بازدیدهای میدانی از مراکز پخش و انبار کالاها همچنان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سطح کشور قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان با اشرافیت کامل اطلاعاتی، در قالب چند تیم عملیاتی و انجام اقدامات تخصصی، طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۸ باب انبار و مرکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبارها بیش از ۱۷۸ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۷۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع دستکش، ۸۸ هزار و ۵۵۵ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده به همراه پد الکلی و ۱۳ هزار و ۹۷۷ عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی گفت: در این رابطه ۲۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهی در “کشف ۱۸۷ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی در سال جدید

  1. در این شرایط کرونایی به جای کمک به دیکدیگر لوازم پزشکی یا دارو رو انبار میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =