پروتز انگشت شست

انگشت شست مهمترین انگشت دست است. جدیدترین محصول موجود در پروتز انگشت را MCPDriver به تولید نموده است. این محصول دارای یک طراحی منحصر به فرد است که حرکت طبیعی CMC بیمار را ردیابی می کند و یک ساختار سفت و سخت را برای واکنش به اجسام سنگین ایجاد و به آنها فشار وارد می‌کند.

نوک این محصول دارای قابلیت تنظیم است. هر دستگاه به صورت سفارشی طراحی شده است تا با دقت میلی متری بخشی از آناتومی منحصر به فرد بیمار باشد.

انگشتان دست به گونه ای طراحی شده اند که در تقابل با انگشت شست کار کنند. این محصول با ارائه انعطاف پذیری در مفصل IP و ردیابی حرکت پیچیده چند محوری انگشت شست، توانایی دستیابی به تعداد زیادی مدل از چنگال را ایجاد می کند.

این محصول در درجه اول توسط CMC و دوم توسط مفصل MCP در انگشت شست نصب می شود. مفصل MCP بیانگر واحد را فراهم می کند، اما بیشتر عملکرد از طریق ردیابی CMC انجام می‌گردد. در این میان بیمار باید از فشار کافی برای درگیری حلقه برخوردار باشد. برای یک عضو معتبر که حداقل شرایط را برآورده نمی کند، هنوز می توان از مزایای عملکردی دستگاه استفاده کرد. با این حال ، ملاحظات ویژه ای باید قبل از سفارش پروتز صورت گیرد.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (22 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «پروتز انگشت شست;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =