مچ بند هوشمند برای دست به صورت نزدن

در زمان شیوع کرونا، تیمی از سه کارآفرین یک مچ بند هوشمند ایجاد کرده اند که هنگام لمس صورت به لرزش در می‌آید.

مچ بند هوشمندی که هنگام لمس صورت به لرزش در می‌آید.

متیو توولز ، جوزف تولز و جاستین ایت ، یک مچ بند هوشمند طراحی کرده اند که هر بار شخصی که دستگاه را بسته است وقتی بخواهد چهره خود را لمس کند می لرزد. در کنار شستن دست ها ، کارشناسان به عموم مردم توصیه کرده اند که از لمس چشم ، بینی و دهان در هنگام بروز همه گیری جهانی جلوگیری کنند تا از ورود ویروس به بدن جلوگیری شود. بسیاری از مردم هنوز هم ، ناخواسته ، دست به سر و صورت خود می زنند.

Immutouch

راه حل؟

وسیله ای که به افراد یادآوری می کند که صورت خود را لمس نکنند تا سالم و ایمن باشند. وقتی کروناویروس اولین قربانی خود را در سیاتل آمریکا گرفت ، این سه نفر می دانستند که باید در مورد آن کاری انجام دهند.

دستگاه چگونه کار می کند؟

با طراحی مجدد مچ بند هوشمند ، سفر از ایده تا تولید محصول تنها یک هفته طول کشید و ایموتاچ متولد شد. این دستگاه مجهز به یک گریمومتر است و از طریق یک برنامه تعیین شده به یک تلفن هوشمند کالیبره می شود که به آن اجازه می دهد حرکات و حساسیت دست کاربر را ردیابی کند و هنگام ورود یک دست بعد از کالیبره شدن صورت ، می‌لرزد.

Immutouch

محصولات آینده

Slightly Robot در حال کار بر روی دستگاه دیگری است که کمک می کند هنگامی شخصی در حال پرخوری است، خوردن زیاد غذا را تشخیص دهد. این پروژه در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه است و به نظر می‌رسد تیم آزمایش آلفا محصول را طی مدت زمان یک ماه آغاز کنند.

منبع: اینترنشنال بیزینس تایم

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

4.8/5 - (11 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مچ بند هوشمند برای دست به صورت نزدن;

  1. این ساعت ها برای من خوبه که همش دست به سمت صورتم میبرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =