دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید مدرس ساوه به بهره برداری رسید

دستگاه اکسیژن ساز سانترال و تمام اتوماتیک بیمارستان شهید مدرس ساوه افتتاح و راه اندازی شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در آئین افتتاح این دستگاه پیشرفته اکسیژن ساز که امروز، شنبه دوم فروردین با حضور فرماندار ساوه، شهردار، سرپرست و معاونین دانشکده علوم پزشکی ساوه و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس برگزار شد، گفت: برای خرید، نصب و ایجاد زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این دستگاه، حدود ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر مهدی مصری افزود : در هشت سال گذشته اکسیژن بیمارستان از طریق دستگاه اکسیژن ساز قدیمی به میزان ۳۰۰ لیتر در دقیقه و با درجه خلوص پائین و در صورت کمبود از طریق کپسول تهیه و تامین می شد، اما با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل کپسول، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوب رسید.

وی اظهار کرد: این دستگاه  در هر دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص بالای ۹۵ درصد تولید می کند و کیفیت بالای اکسیژن تولیدشده و حفظ  افت و یا افزایش فشار اکسیژن در طول شبانه روز از دیگر مزایای این دستگاه بوده و آن را بر اکسیژن تامین شده از طریق کپسول متمایز می کند و نیاز بیمارستان شهید مدرس را بطور کامل برطرف می کند.

دکتر مصری افزود: بیماران کرونایی نیاز شدید به اکسیژن دارند و بهره برداری از این دستگاه نیاز کامل مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را برطرف خواهد کرد و همچنین اکسیژن مورد نیاز بخش های ویژه این مرکز درمانی را تامین می کند.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

4.9/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهی در “دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید مدرس ساوه به بهره برداری رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =