حفظ امنیت حیوانات خانگی در بحران کرونا

با توجه به نگرانی های فزاینده در جریان شیوع ویروس COVID-19 در سراسر جهان ، اقدامات احتیاطی لازم را باید انجام دهیم. ما اطلاعاتی را که می تواند به حفظ امنیت حیوانات خانگی شما در هنگام بروز این بحران کمک کند برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

آیا حیوان خانگی من می تواند کروناویروس بگیرد؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری واگیر گفته است که این بیماری از طریق تماس شخص به فرد و به انسان گسترش می یابد. به جز 2 مورد هنوز هیچ گزارشی از بیماری حیوانات اهلی یا شیوع آن گزارش نشده است، اما کماکم احتیاط را رعایت نمائید:

دستان خود را بشویید

همیشه ایده های بهداشتی اساسی در اطراف حیوانات ایده خوبی است. این کار شامل شستن کامل دست ها در طول روز و قبل و بعد از تماس مستقیم با حیوانات خانگی ، مواد غذایی یا وسایل آنها است.

لوازم حیوان خانگی

بسته‌ای از وسایل ضروری تهیه کنید تا در مواقع اضطراری در دسترس شما باشد. مجموعه ای که شامل داروهای 30 روزه حیوانات خانگی ، و همچنین حداقل دو هفته غذا باشد.

یک بسته مراقب اورژانس تعیین کنید

در صورتی که قادر به مراقبت از حیوان خانگی خود نیستید، فردی را که می تواند در مراقبت کوتاه مدت یا طولانی مدت کمک‌تان کند ، مشخص کنید. یک عضو خانواده ، دوست ، همسایه و یا مراقب شبانه روزی مورد اعتماد خود را در نظر بگیرید.

یک پرونده برای حیوان خانگی ایجاد کنید

اگر به کمک مراقب اضطراری متوسل شدید، تمام اطلاعات مربوط به حیوانات خانگی خود در یک پرونده، جمع‌آوری کنید. مواردی مانند عادات ، ترجیحات غذایی ، شرایط پزشکی و داروهای مصرفی ، اطلاعات تماس دامپزشکان و هرگونه تمایل رفتاری را در نظر بگیرید.

منبع: ASPCA

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (6 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «حفظ امنیت حیوانات خانگی در بحران کرونا;

  1. این حیوانهای خانگی در آپارتمان ها مانده اند خیلی ناراحت کننده است.

  2. این حیوانات در این وضعیت همدم افراد مسن در خانه ها شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =