تجهیزات پزشکی اهدایی بخش خصوصی به دست کادر درمان کرمانشاه رسید

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از تحویل تجهیزات پزشکی اهدایی بخش خصوصی به کادر درمان استان خبر داد.

به نقل از اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، کیوان کاشفی اظهار داشت: با توجه به پیامدهای اجتماعی و اقتصادی شیوع کرونا در جامعه، تلاش کردیم بخشی از نگرانی‌های مراکز درمانی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز را مرتفع کنیم.

وی یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا را دستگاه ونتیلاتور اعلام و تصریح کرد: ۲ دستگاه ونتیلاتور به ارزش ۳ میلیارد ریال سفارش دادیم که امروز به کرمانشاه رسید و در مراکز درمانی قابل بهره‌برداری است.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه این تجهیزات پزشکی اهدایی توسط تشکل‌های بخش خصوصی وارد شده گفت: این اقلام و تجهیزات پزشکی از طرف اتاق بازرگانی به مراکز آموزشی تقدیم شده است.

کاشفی متذکر شد: این دستگاه برای تفس بیماران بستری ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا کاربرد ویژه دارد و مورد نیاز شدید مراکز درمانی است.

این فعال اقتصادی عنوان کرد: اتاق بازرگانی در شرایط فعلی تمرکز اصلی اقدامات خود را در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا بر تأمین اقلام مورد نیاز کادر درمانی و مراکز پزشکی توسط بخش خصوصی قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه همچنین از پیگیری برای تأمین ماسک سه لایه، ماسک N95، لباس حفاظتی، عینک محافظ چشم، گان و دستکش مورد نیاز مراکز درمانی به تعداد قابل توجه خبر داد که به زودی به دست مراکز درمانی می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در کنار خط مقدم مقابله با ویروس کرونا باشیم تا بتوانیم به سهم خود باری از دوش جامعه پزشکی و نظام بهداشت و درمان برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲ دستگاه ونتیلاتور امروز برای بیماران حاد تنفسی تحویل مسئولان درمانی کرمانشاه به‌صورت رایگان اهدا شد تا در مراکز درمانی برای مداوای بیماران مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بخش خصوصی با تمام توان برای مقابله با این بحران قدم برداریم.

کاشفی به زحمات کادر درمانی و تلاش بخش خصوصی برای کمک به این حوزه اشاره و بیان کرد: به موازات این امر مهم، بررسی‌های لازم برای چگونگی جبران خسارات فعالان اقتصادی که از این شرایط صدمه خورده‌اند نیز توسط پارلمان بخش خصوصی در حال انجام است.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهی در “تجهیزات پزشکی اهدایی بخش خصوصی به دست کادر درمان کرمانشاه رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =