بهره برداری از پتانسیل های گردشگری سلامت ایران

ایران همواره یک جاذبه گردشگری سلامت برای شهروندان کشورهای همسایه بوده است و پیش بینی می شود ایران به خاطر آثار تاریخی مشهور جهان ، اماکن میراث یونسکو و زیبایی های طبیعی مشهور باشد که مورد توجه بازدید کنندگان فرهنگی و علاقه مندان به طبیعت قرار گیرد.

تركیه و ایران به عنوان یك قطب پزشكی منطقه ای ، درمان های حرفه ای اعم از جراحی زیبایی تا جراحی های عمومی و درمان سرطان را ارائه می دهند.

ایران هدف بلندپروازانه جذب 20 میلیون گردشگر خارجی سالانه تا سال 2025 را تعیین کرده است ، اما تا حدود زیادی به فرهنگ و تاریخ غنی این کشور و همچنین شگفتی های طبیعی آن توجه داشته است.

برتری نسبی گردشگری پزشکی

در تهیه مدل تجاری ، برنامه در مناطقی که آنها را از رقبای داخلی و منطقه ای خود جدا می کند ، صفر است. مهمتر از همه و مهمتر از همه ، “شفافیت” است كه بنگاه در آن انجام می دهد.

رز ، بازدید کننده از استرالیا پس از عمل بینی در تهران

به گفته مدیرعامل یک استارتاپ ، آنچه که گردشگری سلامت ایران را از همه رقابتی تر می کند ، “قیمت پایین” برای درمان در سطح جهانی است.

وی گفت: “صنعت پزشکی ایران خدمات توپوتین را با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهد که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود.”

وی استعداد پزشکان و متخصصان بهداشت ایران را یکی دیگر از مزایای تجارت سریع در حال رشد ذکر می کند.

بیشترین خدمات محبوب بازدید کنندگان تاکنون درمان های ناباروری ، جراحی های زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی و پیوند مو بوده است.

ایران به عنوان سرمایه شغلی بینی در جهان نامگذاری شده است ، زیرا عملیاتی که در اینجا انجام می شود هفت برابر بیشتر از ایالات متحده است.

محیطی چشم نواز را که به بازدید کنندگان یک تجربه عرفانی می بخشد اضافه کنید – کیفیتی که بدون اثرات درمانی آن وجود ندارد.

این استارتاپ برنامه های بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی و همچنین همسایگان مانند عراق ، پاکستان و کشورهای عربی خلیج فارس دریافت کرده است.

این امر علیرغم موانعی از قبیل موانع بانکی با برخی کشورها و دشواری در اخذ ویزا تحقق یافته است که نصری امیدوار است به زودی تسکین یابد.

  گردشگری سلامت ایران فراتر از فوق العاده

این استارت آپ همچنین امیدوار است تا بتواند از اعتبار جهانی ایرانیان به عنوان یک کشور “بسیار مهمان نواز” برخوردار شود – ویژگی ای که ذاتی در نگرش پزشکان این کشور نسبت به بیماران خارجی است.

تجربه بازدید کنندگان شامل “غذای خوب سنتی ایرانی” در اولین شب ورود می باشد که همچنین باعث تعجب دلپذیر بسیاری می شود.

او می گوید: “من از همان روز اول درخشش رضایت را در چشم مشتری های خود می بینم.”

وی گفت: “در روز گذشته ، درمورد تجربه آنها از مراجعین خود نظرسنجی انجام می دهیم و این تعامل بین پزشک و بیمار برای یک عمر دوام می آورد.”

نصری در حالی که بازخورد خود را در بستر رسانه های اجتماعی واتس اپ ارائه می داد ، یک برخورد اخیر را به یاد آورد که یک مشتری استرالیایی تجربه خود را “فوق العاده” توصیف کرد.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهی در “بهره برداری از پتانسیل های گردشگری سلامت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =