برنامه‌ریزی ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت ایران

[ad_1]

به گزارش روز جمعه ایرنا، «جوزپه پرونه» در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، با اعلام اهمیت حضور شرکت های ایتالیایی در این نمایشگاه، افزود: برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که هم‌سطح دیگر نمایشگاه های حوزه سلامت در جهان است مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.  
وی، به حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در ایتالیا فرصت های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به‌ویژه شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت وجود دارد و از حضور این شرکت ها برای فعالیت در کشور ایتالیا استقبال خواهیم کرد.  
پرونه با اشاره به روابط خوب میان دو کشور و علاقه شرکت های ایتالیایی برای حضور در بازار ایران و به خصوص بازار تجهیزات پزشکی، تصریح‌کرد: حضور در این رویداد می‌تواند کمک به گسترش روابط بیشتر نه فقط در زمینه تجارت، بلکه در زمینه علمی و سرمایه گذاری بین دو کشور باشد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین المللی ایران هلث به عنوان مهم‌ترین، بزرگترین و متفاوت‌ترین رویداد حوزه سلامت در سطح منطقه است که از چهارم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به‌کار کرده است.
حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی این فرصت را برای شرکت‌ها و موسسات تحقیقاتی ایرانی فراهم می کند تا با تعاملی سازنده نسبت به ایجاد یک رابطه پایدار و وارد کردن و بومی سازی دانش مورد نیاز در این زمینه گام‌های موثری بردارند. البته توان صنعت درمان کشور از نظر دانش نظری و تجربه عملیاتی، کلینیکی و بالینی به قدری است که این تعامل به‌طور قطع دو طرفه خواهد بود و کشورهای شرکت‌کننده می‌توانند از دانش ایرانی در زمینه پزشکی ایران بهره‌مند شوند.

[ad_2]

Source link

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =