اولین مرکز مجهز تشخیص زود هنگام سرطان در رباط کریم افتتاح شد

[ad_1]

گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عین الهی روز پنچ شنبه در مراسم افتتاح ساختمان های مراکز تولد و پیشگیری و تشخیص  زود هنگام سرطان و بیماریهای غیر واگیر شهرستان رباط کریم گفت: سیاست اصلی وزارت بهداشت در جهت افزایش جمعیت، افتتاح مراکز مجهز و پیشرفته برای زایمان است تا به درمان نازایی کمک کند.
وی افزود: به دانشگاههای سراسر کشور کمک خواهیم کرد تا مراکز پیشرفته زایمان برای افزایش جمعیت راه اندازی شود و با افتتاح این مراکز تولد در سطح کشور، مردم را تشویق به فرزند آوری کنیم.
وی با اشاره به ساخت و تجهیز مراکز پیشرفته زایمان در مناطق محروم استان تهران ادامه داد: با افتتاح این مراکز در مناطق محروم استان تهران به دنبال ارایه خدمات مناسب به مردم این مناطق هستیم.
دکتر عین الهی با بیان اینکه خدمات درمان زوج های نابارور تحت پوشش بیمه ها قرار گرفته اند، تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد خدمات این مراکز تحت پوشش بیمه قرار گرفته آمد و امیدواریم در آینده این مراکز را گسترش یابند.
وی افزود: به دنبال این هستیم تا عمدتا این مراکز دولتی باشند و مردم بتوانند از خدمات خدمات مراکز باروری ارزان تر استفاده کنند.
به گزارش ایرنا مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان و بیماریهای غیر واگیر یکی از مرکز پیشرفته و مجهز در استان تهران است که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در مرکز بیمارستان فاطمه الزهرا (ص) شهرستان رباط کریم افتتاح شد.
شهرستان رباط‌کریم با ۳ شهر رباط‌کریم، پرند، نصیرشهر با جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفر در جنوب غربی استان تهران واقع است.

[ad_2]

Source link

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =