آذربایجان اقدام به راه اندازی کمپین سلامت و ایمنی می کند

هیئت گردشگری جمهوری آذربایجان (ATB) یک کمپین ابتکاری بهداشت و ایمنی را برای راه اندازی مجدد گردشگری این کشور آغاز کرده است.

 
ATB به همراه آژانس گردشگری کشور آذربایجان و با همکاری آژانس ایمنی مواد غذایی جمهوری آذربایجان ، برنامه ابتکاری به نام SAHMAN (روش‌های بهداشتی و درمانی و هنجارها) را آغاز کرده است.

ساهمان به معنای بی پناهندگی در آذربایجان است و یک کمپین سراسری است که می تواند استانداردهای بهداشتی، ایمنی و سلامتی موجود در جمهوری آذربایجان را دگرگون کند.

این برنامه با حمایت سازمان جهانگردی جهانی (UNWTO) ، مجدداً بر تعهد كشور آذربایجان در تأمین یك مقصد گردشگری ایمن برای شهروندان و بازدیدكنندگان بین المللی مهر تأیید می‌گذارد.

این کمپین یک رویکرد جامع را در مورد نوآوری در سراسر صنعت گردشگری اتخاذ خواهد کرد و از مشارکت همه شرکای دولتی و خصوصی مرتبط و مراقبت از کسانی که در این بخش کار می کنند اطمینان حاصل می کند. این تابستان با راه اندازی کمپین گردشگری داخلی آذربایجان مطمئناً صنعت گردشگری در این کشور به اوج خود می رسد.

فلوریان سنگزشمیت ، مدیرعامل ATB اظهار داشت: برنامه کمپین ساهمان از کلیه ذینفعان در جمهوری آذربایجان می خواهد تا در راستای حفظ سلامت عمومی و حمایت از رشد مجدد صنعت گردشگری، در ازای این تغییر دراز مدت شیوه‌های بهتری را در مشاغل خود اتخاذ کنند. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که این استانداردها بالاتر و فراتر از بحران فعلی مورد حمایت قرار خواهد گرفت. “

همچنین این کمپین توسط انجمن هتلداران آذربایجان و شهرداری های منطقه ای و سازمان های بازاریابی با برنامه هایی برای دعوت از سایر بخش های دولتی برای تعهد به حفظ استانداردهای با کیفیت بالا در سراسر کشور پشتیبانی می شود.

این برنامه بر روی تامین کنندگان حمل و نقل اقامتی ، غذایی و توریستی یعنی سه جنبه اصلی زنجیره ارزش گردشگری متمرکز خواهد شد.

از طرف ذینفعان انتظار می رود که لیست های مربوط به چک لیست را ارائه دهند. اقدامات پیشگیرانه اجباری ، مسافت ایمن ، ضد عفونی ، مناطق قرنطینه ، روش تمیز کردن و موارد دیگر.

شركت كنندگان از طريق سه برنامه پشتيباني اوليه – آموزش ، امكانات و ارتقاء – كه همه از طريق STA تأمين مالي مي شوند ، حمايت و پشتیبانی خواهند شد.

منبع: Imtj

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهی در “آذربایجان اقدام به راه اندازی کمپین سلامت و ایمنی می کند

  1. بر روی سه جنبه اصلی زنجیره ارزش گردشگری متمرکز میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =