کمک ۴۲ میلیاردی مردم بابل برای خرید تجهیزات بهداشتی

عضو ستاد مردمی مقابله با کرونا در بابل از کمک حدود ۴۲ میلیارد ریالی مردم خیر و نیکوکار شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی برای تامین اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا خبر داد.

علی شافی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان برای تأمین اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا بیش از حدود ۱۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۲۳ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی کمک کردند.

وی افزود: با کمک‌های مردم خیر شهرستان، تاثیرگذارترین تجهیزات روز دنیا از مقدماتی تا پیشرفته شامل ونتیلاتور ثابت و سیار، بای پپ، های نازال فلو و … تهیه و تحویل بیمارستان‌های شهر شد و توانستیم با تهیه ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و لباس‌های یکبارمصرف با بالاترین کیفیت و کم‌ترین قیمت، کادر بهداشتی – درمانی شهرمان را بی نیاز کنیم.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده علاوه بر خرید تجهیزات و مواد پزشکی صرف تهیه مواد پروتئینی (گوشت، مرغ، تخم مرغ، ماهی)، آجیل، خشکبار و میوه جات، برای تغذیه بیماران و کادر درمانی نیز شده است.

شافی ادامه داد: برخی از مراکزی که علاوه بر بیمارستان‌ها از کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار شهرستان بهره مند شدند شامل مرکز معلولین نوشیروانی و شفیع زاده، اورژانس ۱۱۵، زندان شهر، خانه سالمندان، خانه‌ها و مراکز بهداشت شهر و روستا، بیمارستان مرزی کلاً، آرامستان های شهر و غیره بوده است.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهی در “کمک ۴۲ میلیاردی مردم بابل برای خرید تجهیزات بهداشتی

  1. مردم خیر و نیکوکار شهرستان به صورت نقدی و غیرنقدی برای تامین اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا کمک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =