کووید 19 در حال تغییر آینده کسب‌وکارهای بهداشتی است

در حالی که بسیاری از صنایع و کسب‌وکارها به دلیل بیماری همه گیر کرونا آسیب جدی دیده اند، بسیاری دیگر از جمله مشاغل و کسب‌وکارهای بهداشتی و ارائه خدمات درمانی ، شاهد افزایش تقاضا هستند.

این همه گیری و قرنطینه ، در زندگی ما بی سابقه بوده و اقتصاد جهانی و تقریباً هر صنعت را فقط در عرض چند هفته دگرگون کرده است. در حالی که بسیاری از صنایع به دلیل بیماری همه گیر آسیب جدی دیده اند ، بسیاری دیگر شاهد افزایش تقاضا هستند.

در طی بحرانی که سیستم بهداشت و درمان را تهدید می کند، بیشتر مصرف کنندگان به هر وسیله الکترونیکی و آنلاین برای نظارت بر سلامتی خود و جستجوی معالجات مانند نظارت از راه دور، برنامه‌های بهداشتی و نرم افزارها و خدمات مختلف بهداشتی روی می آورند. شرکت های مشاوره بهداشت آنلاین مانند Dialogue از افزایش مشتریان خبر می دهند و باعث می شود که تعداد کارمندان آنها تقریباً دو برابر شود و برنامه پزشکی InkBlot شاهد افزایش 200 درصدی تقاضا بوده است.

آزمایشگاه و کیت‌های تشخیص کووید19 به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد ، بنابراین ایجاد آزمایشگاه‌های جدید فوراً مورد نیاز خواهد بود و شرکت هایی که در زمینه های تشخیص ، میکروبیولوژی ، بیوتکنولوژی و غربالگری فعالیت می کنند در ماه‌های آینده شاهد افزایش نیاز به خدمات خواهند بود.

همچنین ، سایر مشکلات بهداشتی برای همه گیری متوقف نمی شوند و مردم همه بیماری های مشابه خود را دارند که معمولاً با همان تقاضای دارویی ادامه دارند. در نتیجه، کسب‌وکارهای بهداشتی و خدمات درمانی در خارج از بیمارستان ها و درمانگاه ها ، از جمله مراقبت های بهداشتی در خرده فروشان ، شاهد تقاضای زیادی هستند که افزایش هم می یابد.

منبع: ژورنال مدیکال تراول

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهی در “کووید 19 در حال تغییر آینده کسب‌وکارهای بهداشتی است

  1. بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل بیماری همه گیر کرونا آسیب جدی دیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =