قلم انسولین پوشیدنی CeQur

شرکت CeQur، دستگاه ساده‌ای را به نام (Simplicity) طراحی کرده است تا تحویل انسولین را بدون زخم به افراد مبتلا به دیابت انجام دهد.

وقتی صحبت از دیابت به میان می‌آید، شرکت CeQur می‌خواهد که انسولین درمانی را تا حد امکان راحت بکند. افرادی که باید تحویل انسولین خود را مدیریت کنند، دستگاه Simplicity، خیلی ساده این کار را برایشان انجام می‌دهد.

Simplicity، یک سیستم تحویل انسولین پوشیدنی و یکبار مصرف می‌باشد که در تعریفی ساده به عنوان یک قلم انسولین پوشیدنی توسعه داده شده است.

برد پادوک، مدیر عامل CeQur، گفت: «ما مدیریت انسولین را به همان شکلی که قبلا بوده است، انجام می‌دهیم. بیماران دیابتی اکنون فقط از یک دستگاه متفاوت استفاده می‌کنند.»

مشخصات دستگاه CeQur Simplicity چیست؟

از دستگاه Simplicity به مدت سه روز استفاده می‌شود و در این دوره به بیمار انسولین‌های هومالوگ یا نوولوگ تزریق می‌شود. پس از گذشت سه روز، کاربر باید دستگاه را دور بیاندازد و دستگاه دیگری را پر بکند.

این دستگاه 200 واحد انسولین را در خود جای می‌دهد و دو دکمه کوچک در هر طرف خود دارد که با هر کلیک دکمه دو واحد را تحویل می‌دهد. پادوک گفت که در ساده ترین تعریف، آن یک قلم انسولین پوشیدنی است.

به گفته این شرکت، ویژگی‌های Simplicity شامل تزریق‌هایی با درد کمتر، دردسر کمتر هنگام غذا، بهبود کنترل گلوکز، زمان بهتر در محدوده خاص و موارد دیگر است.


لوزالمعده مصنوعی می‌تواند تغییردهنده زندگی دیابتی‌های جوان شود


هدف دستگاه Simplicity

پادوک گفت: شما می‌توانید شنا کنید، فعالیت‌های عادی روزانه را انجام دهید، و انسولین خود را همیشه همراه خود داشته باشید. هدف اصلی برآورده نشده ما برای جمعیت بیمارانی که به دنبال آن هستیم، این است که فراموش کنند انسولین خود را مصرف می‌کنند.

او اضافه کرد: آنها معمولا انسولین خود را در خانه یا ماشین می‌گذارند یا نمی‌خواهند جلوی دیگران تزریق کنند. ما اساساً با ارائه راحتی و احتیاط، توانستیم این کار را به گونه‌ای انجام دهیم که بیماران بتوانند انسولین خود را حتی در وعده غذایی مصرف کنند و هیچ دوزی را از دست ندهند.

در حالی که فناوری فعلی یک مسیر مدیریت انسولین بالقوه را ارائه می‌دهد، کارهایی باقی مانده است که CeQur باید به دنبال انجام آنها در ادامه راه باشد. این می‌تواند شامل افزایش دوز های مختلف و مدت زمان بیشتر از سه روز باشد.

پادوک گفت که از این واقعیت متعجب است که یک سوم از 1500 بیمار که از Simplicity استفاده می‌کنند به دیابت نوع 1 مبتلا هستند.

پادوک گفت: اگرچه ما واقعاً بر بازار نوع 2 متمرکز هستیم، اما متوجه شده‌ایم که تعداد کمی از بیماران نوع 1 وجود دارند که از مزایای این فناوری نیز برخوردار هستند.

یک محصول مبتنی بر مصرف کننده

یکی از عوامل اصلی در فضای فناوری دیابت این است که، اینها دستگاه هایی هستند که نیازهای بیماران دیابتی را برآورده می‌کنند، اما کاربران باید انتخاب کنند که چگونه می‌خواهد شرایط مزمن خود را مدیریت کند و کدام دستگاه برای آنها مناسب تر است.

پادوک گفت که آنها Simplicity را به عنوان یک “محصول مبتنی بر مصرف کننده” می‌بینند و آزمایش تبلیغات مستقیم به مصرف کننده در جلب علاقه بیماران بسیار موثر بوده است.

او گفت: کاربران از همان نوع و مقدار انسولین خود استفاده می‌کنند و فقط و فقط یک چیز را تغییر می‌دهند. آن‌ها به جای اینکه انسولین خود را در یک قلم تحویل بگیرند، آن را در یک پچ تحویل می‌گیرند.

منبع: drugdeliverybusiness

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =