فوجی تولید قرص آویگان را تسریع می بخشد

توکیو ، شرکت فوجی فیلم اعلام کرده ظرفیت تولید خود را در شرکت شیمیایی فوجی تویوما با هدف افزایش تولید داروی ضد ویروس آنفلوانزا با نام عمومی “فاویپیراویر” را برای معالجه بیماران مبتلا به COVID-19 گسترش داده است.

برای تقویت بیشتر عرضه آویگان ، شرکت فوجی فیلم در ژاپن ، ظرفیت بیشتری را برای تولید مواد دارویی مورد استفاده در ساخت آویگان اختصاص داده است. به همین منظور فوجی برای فرآیندهای تولید، جهت تهیه منابع خام و مواد دارویی ، با شرکت‌های داخلی و خارج از کشور همکاری های استراتژیک ایجاد کرده است.

فوجی فیلم انتظار دارد تا ژوئیه سال 2020 تولید ماهانه آویگان را به 100،000 دوز افزایش دهد،که این عدد تقریباً 2.5 برابر بیشتر از ابتدای ماه مارس است یعنی هنگامی که این شرکت برای اولین بار تولید فعلی خود را آغاز کرد. علاوه بر این ، فوجی در نظر دارد تا سپتامبر سال 2020 روند تولید را تا 300،000 دوز عملی سازد.

آویگان که در ژاپن ساخته شده و به عنوان داروی ضد ویروس آنفولانزا به تائید رسیده است، بوسیله RNA پلیمر تکثیر ویروس آنفلوانزا را مهار می کند. با توجه به این مکانیسم، آویگان توانسته است اثر ضد ویروسی بر کورونا و سارس را نیز داشته باشد ، زیرا مانند ویروس های آنفلوانزا ، کورنا ویروس ها و ویروس های RNA تک رشته ای هستند.

به منظور تکمیل تحقیق و اثربخشی آویگان برای درمان COVID-19 ، از این محصول به عنوان یک محصول تحقیقاتی ، در مطالعات بالینی برای بیماران مبتلا به COVID-19 استفاده می شود.

منبع: فوجی فیلم

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهی در “فوجی تولید قرص آویگان را تسریع می بخشد

  1. فوجی فیلم اثربخشی آویگان برای درمان COVID-19 موفقیت آمیز دانسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =