راه‌اندازی مجدد اقدامات درمانی در استرالیا

خبر خوب برای بیماران استرالیایی ، دولت استرالیا به بیماران از 27 آوریل اجازه می دهد جراحی های غیر اضطراری را از سر بگیرند.

این تصمیم با توجه به تعداد موارد ابتلا به کووید-19 ، استفاده و در دسترس بودن ظرفیت سیستم بهداشت و درمان ، در فواصل دو و چهار هفته از 11 مه بسته شده بود.

ماه گذشته دولت استرالیا برای کمک به سیستم بهداشت در مقابله با بیماری کووید-19، سیستم مراقبت های بهداشتی خصوصی را مورد استفاده قرارداد.

تمام جراحی های غیر ضروری در بیمارستان های دولتی و خصوصی، به جز جراحی هایی که باید طی 30 روز انجام شود ممنوع اعلام شده بود. این دسته جراحی ها شامل بیمارانی بود که پتانسیل وخیم شدن سریع داشتند تا جایی که وضعیت بیمار می توانست اضطراری شود.

جراحی های دسته 2 باید طی 90 روز اتفاق می افتاد. آنها شرایطی را داشتند كه باعث درد یا ناتوانی می شود ، اما بعید است كه در شرایط اضطراری تشدید شوند. بطور مثال جایگزینی دریچه قلب استاندارد.

جراحی های دسته 3 باید طی 360 روز اتفاق می افتاد. جراحی هایی که ممکن است باعث درد شوند ، اما به نظر می رسد که به سرعت وخیم نشوند. بطور مثال ورید واریس.

جراحی که اکنون مجدداً مجاز است شامل روشهای IVF ، ادامه درمان بعد از سرطان ، تعویض مفصل از جمله بازسازی زانو ، لگن و شانه ، اتصالات دندان و پر کردن دندان ، روش‌های چشم از جمله جراحی آب مروارید و آندوسکوپی از جمله کولونوسکوپی معده می باشد. همچنین شامل کلیه مراحل مربوط به افراد زیر 18 سال می باشد.

در استرالیا 2.2 میلیون عمل جراحی غیر ضروری در سال انجام می شود و دو سوم از آنها توسط بیمارستان های خصوصی انجام می شود.

اداره بهداشت و درمان خصوصی استرالیا (PHA) ، که نماینده بیمه های درمانی خصوصی نیز می باشد، می گوید این تصمیم خبر خوبی برای استرالیایی هایی است که موقتا با درد و ناراحتی زندگی می کردند. “بسیاری از بیمارانی که یک ماه گذشته را به دلیل محدودیت های موقتی در عمل جراحی انتخابی ، در پریشانی سپری کرده اند ، اکنون در مورد زمان انجام عمل جراحی مختار هستند.”

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهی در “راه‌اندازی مجدد اقدامات درمانی در استرالیا

  1. چقدر ناراحت کننده است که ویروس کرونا تمام برنامه های مدیکال توریسم شان بهم زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + بیست =