دسترسی بیماران به پزشکان از طریق تله هلث در امارات

دسترسی بیماران به پزشکان از طریق تله هلث در امارات: شرکت فناوری بهداشت و درمان Okadoc برنامه بهداشت و درمان از راه دور (تله هلث) را در سراسر امارات متحده عربی راه اندازی نمود.

این شرکت که در دبی مستقر است برای پاسخ به آنچه آن را نیاز فزاینده بیماران برای دسترسی به متخصصان و مراقبت‌های بهداشتی عمومی در زمان بیماری کووید19 شده ، سریعاً این نیاز را شناسایی کرده است.

این شرکت گفته است: “ما در دوران بی سابقه‌ای زندگی می‌کنیم که در آن احساس فوریت بیشتری برای ارتباط بیماران و پزشکان وجود دارد. ما این نیاز را احساس کردیم که فناوری پزشکی از راه دور در امارات متحده عربی و اندونزی که در حال حاضر در آن فعالیت داریم ، می‌بایست فوراً راه‌اندازی گردد و یک راه حل تعاملی را برای بیماران برقرار کنیم تا با پزشکان بصورت ایمنی از خانه‌های خود ارتباط برقرار کنند و از مراقبت‌های لازم استفاده کنند.

پلتفرم Okadoc بیماران را با پزشکانی که در کلینیک‌‎ها و بیمارستان‌ها مشغول به کار هستند ، متصل می‌کند. با انجام این کار، بیماران می‌توانند ظرف چند دقیقه با پزشک خود یا پزشک مورد نظر خود ملاقات کنند.

کاربران این پلتفرم می‌توانند یک مشاوره ویدئویی و چت الکترونیکی داشته باشند ، و مدارک از قبیل نسخه ها یا سوابق پزشکی را به راحتی انتقال داده و دریافت کنند و در خاتمه هزینه مشاوره خود را بر اساس پوشش بیمه بپردازند. این پلتفرم بیش از 40 مرکز تخصصی ، از جمله پزشک خانواده ، متخصص اطفال و سلامت روان را شامل شده است.

تقریباً 40 شرکت و مرکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی با Okadoc وارد همکاری شده‌اند تا دسترسی فوری به پزشکان داشته باشند. این لیست شامل بیمارستان‌ها و کلینیک‌های امارات ، شبکه مراکز تخصصی HealthPlus، بیمارستان زنان و کودکان Danat Al Emarat ، بیمارستان چشم مورفیلد ابوظبی، کلینیک‌های لندن دبی، مرکز پزشکی آلمان و iCare می باشد. هم اکنون ساکنان امارات متحده عربی قادر به مشاوره مجازی با بیش از 400 پزشک در سراسر کشور هستند.

هزینه مشاوره مجازی همان هزینه داخلی است، با این تفاوت که بیماران قبل از تعیین وقت ملاقات ، جزئیات پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت وارد می‌کنند تا از قبل مجوز مشاوره را بگیرند.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (29 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «دسترسی بیماران به پزشکان از طریق تله هلث در امارات;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هجده =