تولید روزانه بین 500 تا 1000 لیتر الکل طبی در شرکت دانش بنیان در دانشگاه ایلام

معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس دانشگاه ایلام، رئیس سازمان صمت و معاون غذا دارو از کارگاه تولید الکل طبی شرکت دانش بنیان شهر آذین در دانشگاه ایلام بازدید کردند. 

مهندس “یارالله نصیری” ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این بازدید  اظهار کرد: در این مدت شاهد تلاش های موثر بخش خصوصی و تولید کنندگان استان برای تولید محصولات بهداشتی و رفع نیازمندی های مردم هستیم. 

وی گفت:  تا قبل از شروع ویروس کرونا، تولید برخی اقلام صفر و یا بسیار اندک بوده اما به همت تولید کنندگان استان اکنون این محصولات به تیراژ بالایی در روز رسیده که لازم است از فعالان این حوزه تشکر کنم.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: اقدام تاثیرگذار و قابل تقدیر دیگر این که  فرایند صدور مجوزهای لازم، تامین مواد اولیه مورد نیاز از جمله انواع پارچه، کش، الکل.. باهمکاری همه سازمان‌ها تسهیل شده و همین امر به افزایش تولید و سرعت انجام کار کمک فراوانی کرده است.  

نصیری  با اشاره به اقدام خوب شرکت شهرآذین از واحدهای دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام گفت: خوشبختانه دانشگاه ایلام پویا، پیشرو و بالنده، رسالت اجتماعی خود را با سربلندی دنبال می کند و در این مسیر هم بسیار تاثیرگذار ظاهر شده است.  

وی  اضافه کرد: دانشگاه ایلام می تواند با ورود به عرصه تولید محصولات دانش بنیان وارد فاز جدیدی از خدمات رسانی به مردم شود.

دکتر “محمد علی اکبری” رئیس دانشگاه ایلام نیز در برنامه بازدید از این کارگاه تولیدی گفت: ورود شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام برای تولید الکل طبی با هدف کسب سود نبوده و این دانشگاه بیشتر به دنبال ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است. 

وی گفت: معتقدیم در شرایط کنونی نباید همه بار سنگین مبارزه با کرونا را بر دوش دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شود وهر سازمان و یا نهادی براساس توان و ظرفیت خود برای مبارزه با این ویروس تلاش کند. 

علی اکبری اضافه کرد: با فراهم سازی زمینه دریافت سریع پیشنهادهای مجموعه همکاران، پیشنهاد تولید الکل طبی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های دانشگاه واصل شد که بلافاصله با تغییر کاربری آزمایشگاه آب و خاک، کارگاره تولید الکل طبی با ظرفیت روزانه بین 500 تا 1000 لیتر آماده راه اندازی شد.

وی گفت: تمام تولیدات این کارگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در مراکز مورد نظر آن دانشگاه قرار می گیرد.

بامد مرجع تخصصی جهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

4.9/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهی در “تولید روزانه بین 500 تا 1000 لیتر الکل طبی در شرکت دانش بنیان در دانشگاه ایلام

  1. خیلی خوبه در این شرایط کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =