توزیع بیش از یک میلیون کیت کرونا

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع ۱۰۰ هزار کیت کرونا در هفته گذشته خبرداد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون کیت کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و انستیتو پاستور ارسال شده است.

دکتر مهدی یوسفی درباره جزئیات خرید و توزیع کیت‌های کرونا اظهار داشت: آخرین پارت توزیع کیت‌های  کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی هفته گذشته صورت گرفته است همچنین همه توزیع‌ها بر اساس لیست معاونت بهداشت انجام می‌شود.

 وی افزود: در ابتدا ۴۰۰ هزار کیت کرونا از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان خریداری و بلافاصله برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع شد.

 دکتر یوسفی با تاکید بر اینکه تمامی کیت‌های خریداری شده توسط هیات امنا دارای مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده و تاییدیه انستیتو پاستور را گرفته‌اند ، گفت: کیت‌های داخلی از لحاظ کیفیت با کیت‌های خارجی برابری می‌کنند و قیمت‌ها آنها نیز نسبت به کیت‌های خارجی مناسبت‌تر است.

 رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار کیت تشخیصی و استخراج کرونا نیز در اختیار پادیاب طب قرار دارد که بنابر اعلام نیاز معاونت بهداشتی وزارت بهداشت توزیع خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص خرید و توزیع کیت کرونا در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس اعلام نیاز معاونت بهداشت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیازهای فوریتی تفاهم نامه هیات امنای صرفه جویی ارزی با ۳ شرکت تولیدکننده داخلی نیز منعقد شده است.

منبع: وزارت بهداشت

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی

5/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهی در “توزیع بیش از یک میلیون کیت کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =