جلوگیری از خروج غیرقانونی و قاچاق صدها هزار قلم دارو

جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، موفق شدند بیش از 100 هزار قلم داروی انسانی را که در حال خروج غیرقانونی و قاچاق به آن سوی مرزها بود، کشف کنند.

به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ حسین ابراهیمی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، موفق شدند بیش از 100 هزار عدد داروی انسانی که در حال خروج غیرقانونی و قاچاق به آن سوی مرزها بود را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین بازدید خودروهای سنگین در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور با تجسس دقیق یک خودرو ترانزیتی مشکوک موفق شدند یک هزار و ۳۱۰ عدد آمپول امیکاسین۱۰۰، ۷۵ هزار و 900 عدد آمپول بتامتازون ال.آ و ۲۵ هزار و ۷۲۰ عدد ویال سفتریاکسون را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع این بار داروی قاچاق ۱۰۲ هزار و ۹۳۰ عدد دارو انسانی بوده است که پس از توقیف خودرو، متهمین این پرونده پس از دستگیری روانه مراجع قضایی برای اجرای احکام شدند، همچنین داروهای مکشوفه تحویل نماینده شبکه بهداشت شهرستان تایباد شد.

منبع: فارس

4.9/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهی در “جلوگیری از خروج غیرقانونی و قاچاق صدها هزار قلم دارو

  1. واقعا در این شرایط که کشور احتیاج به دارو دارد این کار درست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =