۴۷ دستگاه مانیتور علائم حیاتی به تجهیزات درمانی شهرستان شوشتر افزوده شد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۴۷ دستگاه مانیتور پیشرفته کنترل علائم حیاتی (فول پارامتر) به تجهیزات درمانی شوشتر اضافه شد.

مجتبی کلانتر اظهار کرد: ۴۷ دستگاه مانیتور پیشرفته کنترل علائم حیاتی (فول پارامتر) به تجهیزات درمانی بیمارستان‌های خاتم الانبیا (ص) و الهادی (ع) اضافه شد.

وی افزود: این تجهیزات قبل از ورود به بحران کرونا و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال خریداری شده بود و اکنون توانسته است به درمان بهبودی بیماران مبتلا به کرونا بسیار مفید باشد.

کلانتر ادامه داد: با استفاده از این تجهیزات لحظه به لحظه علائم حیاتی بیماران و همچنین میزان اشباع اکسیژن خون بیماران را در بیماری‌های حاد تنفسی رصد می‌کنند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر به عملکرد خوب کادر درمان در بهبود بیماران مبتلا به کرونا اشاره و تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان شوشتر بهبود یافته‌اند و پس از دریافت خدمات درمانی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند و یا به نقاهتگاه منتقل شده‌اند.

وی گفت: تاکنون هیچ کمبودی در زمینه دارو و ملزومات پزشکی بیماران کرونا در شوشتر وجود نداشته است اما مردم باید بدانند که کرونا هنوز تمام نشده و شهرستان شوشتر جز مناطق آلوده به این ویروس در خوزستان است.

کلانتر در پایان یادآور شد: از عموم مردم درخواست می‌شود که طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» را رعایت کرده و تا اطلاع ثانوی از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهی در “۴۷ دستگاه مانیتور علائم حیاتی به تجهیزات درمانی شهرستان شوشتر افزوده شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =