کادر درمان مراکز تامین اجتماعی به ماسک N۹۵ و دستکش لاتکس نیاز دارند

عضو کارگروه‌های بیمه و درمان هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و عضو کمیته بیمه و درمان خانه‌ی کارگر، گفت: بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی به ویژه بیمارستان شهید فیاض بخش، برای مقابله با کرونا به تجهیزات بهداشتی به ویژه ماسک N۹۵ و دستکش لاتکس نیاز دارند.

«اکبر قربانی» با اشاره به درگذشت «شهروز کریمیان» و «مولود السادات جعفری» از اعضای کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش، گفت: «بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌های خود را در اختیار درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا گذاشته‌اند. تعدادی از پرسنل درمانی این بیمارستان‌ها مانند شهید شهروز کریمیان و شهید مولود السادات جعفری که در بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش مشغول به کار بودند، جان خود را در این راه از دست دادند.» 

وی با بیان اینکه چندین نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان‌های تامین اجتماعی در محل کار خود بستری هستند، گفت: باید کوشید تا آنها هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آوردند. ضمن اینکه باید تلاش کرد تا امکانات کافی برای کار ایمن در بیمارستان‌های مسئول رسیدگی به بیماران کرونا فراهم شود؛ به ویژه اینکه بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا به تجهیزات بهداشتی به ویژه ماسک N۹۵ و دستکش لاتکس نیاز دارند.

عضو کارگروه‌های بیمه و درمان درمان هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود که نسبت به تجهیز بیمارستان‌های غیردولتی که پذیرای بیماران کرونا هستند اقدام کنند، گفت: همچنین از تمام مردم به ویژه از خیرین و تولیدکنندگان وسایل بهداشتی و تمام کسانی که توان همیاری و کمک را دارند تقاضا داریم به سلامتی افرادی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، کمک کنند؛ چراکه شاهد کمبود تجهیزات بیمارستانی در فیاض بخش و دیگر بیمارستان‌های سازمان هستیم.

عضو کمیته بیمه و درمان خانه‌ی کارگر، افزود: البته به گفته مدیران بیمارستان فیاض بخش امکانات بهداشتی به‌طور کامل به کادر درمانی اختصاص داده شده و حتی لحظه‌ای در این خصوص کوتاهی نشده است. پرسنل هم بدون تجهیزات نمانده‌اند اما تهیه لوازم با محدودیت‌هایی مواجه است. این در حالی است که مشکل مالی هم وجود ندارد.

منبع: ایلنا

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهی در “کادر درمان مراکز تامین اجتماعی به ماسک N۹۵ و دستکش لاتکس نیاز دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =