نظارت بر سلامت ورزشکاران از طریق سنسورهای ورزشی و پوشیدنی ها

یک میلیارد سنسورهای ورزشی ، سلامتی و بهداشتی وجود دارد که هدف آنها پشتیبانی از آموزش و سلامت متخصصان ورزش است و در عین حال کمک می کند تا به بهترین نتیجه برسند. بیشتر اوقات ، آنها مدیریت مداوم داده های سلامتی، نظارت بر عملکرد در لحظه و بازخورد فوری را ارائه می دهند.

ابزارهای تخصصی بسیاری برای نظارت بر فشار استرس و عملکرد بازیکنان وجود دارد تا از صدمات ناشی از خستگی جلوگیری شود. به عنوان مثال ، ورزشکارانی که در طول تمرین خود طناب زنی زیادی انجام می دهند ممکن است بخواهند از تجهیزات Vert استفاده کنند.

این تجهیزات پزشکی کمک می کند تا ورزشکاران توانایی های پرش خود را اندازه گیری و بهبود بخشند و بدانند چه موقع به سطح خستگی خطرناک نزدیک می‌شوند و ممکن است منجر به آسیب شود. تجهیزات Blast Motion هم کار مشابهی انجام می دهند. برای بهینه سازی عملکرد و کاهش خطرات آسیب ، نوسانات بازیکنان را در حین تمرین دنبال کرده و آنالیز کند.

عثمان حسن احمد ، فیزیوتراپیست فدراسیون فوتبال انگلستان ، به Medical Futurist گفت: در آینده ، لباس‌های ورزشی قادر خواهند بود به پزشکی که در حاشیه زمین بازی ایستاده است، داده های حیاتی فیزیولوژیکی را در لحظه نشان دهد.

سنسورهای ورزشی به آنها امکان می دهد تصویری دقیق از وضعیت افراد بدست آورند. وی افزود: ترکیب این اطلاعات با داده های GPS می تواند به تصمیم گیری در مورد جایگزینی بازیکن در مسابقه یا حذف وی از زمین بازی هنگام تمرین کمک کند.

منبع: مدیکال فیوچر

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهی در “نظارت بر سلامت ورزشکاران از طریق سنسورهای ورزشی و پوشیدنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =