شرکت گیلاد 1.5 میلیون دوز داروی رمدسیویر برای آزمایشات بالینی کرونا رایگان اهدا نمود

دانیل اودای رئیس و مدیر عامل شرکت گیلاد گفت: 1.5 میلیون دوز رمدسیویر (یک داروی ضد ویروسی جدید در کلاس نوکلئوتید)، بعنوان داروی تحقیقاتی آن برای کووید 19 بصورت گسترده برای کارآزمایی های بالینی ادهدا نموده است.

وی افزوده، این دوزها برای بیمارانی که دارای علائم شدید هستند و روزانه آنها را به صورت داخل وریدی در یک بیمارستان دریافت می کنند ، در نظر گرفته شده است.

وی گفت ، این 1.5 میلیون دوز بسته به مدت زمان درمان ، می تواند بیش از 140،000 دوره درمانی در بیماران کووید 19 باشد. این داروی ضد ویروسی برای اولین بار توسط شرکت گیلاد به عنوان یک درمان احتمالی برای ویروس های ابولا و ماربورگ ساخته شد. مدیرعامل این شرکت افزود، آزمایشات بالینی متعدد برای تاثیر دارو در کووید19 بر روی هزاران بیمار در سراسر جهان در حال انجام است.

به گفته گیلاد ، این دارو تحقیقاتی و تأیید نشده است ، و ایمنی و اثر بخشی آن هنوز مشخص نیست و تأمین منابع موجود ما بدون هیچ گونه هزینه ای برای تسهیل دسترسی هرچه سریعتر به بیماران و در شناخت اضطراری عمومی ناشی از این بیماری کار درستی است.

براساس داده های دانشگاه جان هاپکینز ، تا روز یکشنبه 4آوریل 2020، 1.252.265 مورد کرونا ویروس تایید شده در سطح جهان وجود دارد.

بیش از 1،700 بیمار تحت مراقبت قرار گرفته اند که گیلاد ، رمدسیویر را به صورت رایگان برای کودکان و زنان باردار فراهم کرده است.

این شرکت هدف تولید بیش از 500،000 دوز رمدسیویر برای دوره درمان تا اکتبر و 1 میلیون تا پایان سال 2020 را تعیین کرده است.

مدیرعامل این شرکت در خاتمه گفت: تولید دارو نیاز به شیمی تخصصی ، واکنش های شیمیایی متعدد ، مواد اولیه کمیاب و قابلیت تولید استریل دارد. وی گفت که گیلاد توانسته است جدول زمانی تولید نهایی را برای رمدسیویر از حدود یک سال به حدود شش ماه کاهش دهد.

منبع: سایت بنزیگما

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشکری سلامت

5/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهی در “شرکت گیلاد 1.5 میلیون دوز داروی رمدسیویر برای آزمایشات بالینی کرونا رایگان اهدا نمود

  1. داروی رمدسیویر خیلی به بیماران کرونایی کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 19 =