سامانه تلفنی ارتباط مستقیم با سازندگان واکسن کوویران برکت بروزرسانی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، با شیوع گسترده ویروس کرونا، کشورهای مختلف تمام تلاش خود را برای تولید واکسن این ویروس به کار گرفتند تا زندگی انسان ها را به روال عادی آن بازگردانند. شرکت گروه دارویی برکت نیز با همت و تلاش جوانان و دانشمندان ایرانی توانست نخستین واکسن تمام ایرانی ویروس کرونا به نام کوویران برکت را به مرحله تولید انبوه برساند.
باید این نکته را مدنظر داشت که تولید واکسن توسط شرکت های مختلف در جهان، پایان کار آن نیست؛ بلکه پس از آن، مراحل مطالعه، بررسی و رسیدگی مهمترین کاری است که پس از استفاده انبوه از یک دارو یا واکسن انجام می گیرد.
در همین راستا و با توجه به نگاه دقیق دانشمندان ایرانی تولیدکننده واکسن کوویران برکت، سامانه تلفنی ارتباط مستقیم به شماره ۸۹۹۹۰۰۰۰-۰۲۱ راه اندازی شد. مصرف کنندگان این واکسن می توانند عوارض احتمالی آن و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای بررسی و پیگیری توسط مسئولان و متخصصین شرکت دارویی برکت، در این سامانه ثبت کنند.  
این سامانه اکنون به روز رسانی شده و با سرعت و دقت بیشتری به دریافت داده ها و فعالیت های خود می پردازد.  این سامانه  تلفنی با هدف پیگیری بازخوردها، ارتباط مستقیم با تولید کننده و متخصصان، تحلیل داده ها، احصای نیازهای دریافت کنندگان و بررسی ایمنی واکسن ایجاد شده است.

[ad_2]

Source link

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =