تولید ونتیلاتور با کمک کیس رایانه

با استفاده از کیس یک رایانه دستگاه ونتیلاتور برای کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا ساخته شده است. هزینه تولید این ونتیلاتور یک چهارم نمونه های استاندارد است.

به نقل از انگجت، شرکت های مختلف فناوری و خودروسازی مشغول ساخت ونتیلاتورهایی برای بیمارستان ها در پاندمیک کووید۱۹ هستند. اکنون تولید کنندگان بازی های رایانه ای نیز قصد دارند ونتیلاتور بسازند. 

شرکت Maingear نیز یک ونتیلاتور توسعه داده است که LIV نام دارد. این ونتیلاتور با استفاده از نسخه قدیمی کیس پی سیF۱۳۱ ساخته می شود. Maingear تولید کننده رایانه های مخصوص بازی است.

این شرکت با توجه به پلتفرمی که هم اکنون در ایتالیا و سوئیس استفاده می شود، ونتیلاتوری ساخته که به طور اتوماتیک فعال می شود و مجهز به یک نمایشگر لمسی است.

کادر درمان می توانند با کمک این ونتیلاتور در کمتر از ۱.۵ ثانیه اکسیژن رسانی را آغاز کنند. استفاده از قطعات موجود در انبار برای تولید ونتیلاتور سبب شده تا از هزینه ساخت آن کاسته شود. شرکت Maingear ادعا می کند  می توان ونتیلاتور LIV را با یک چهارم قیمت نمونه های استاندارد تولید کرد.

البته این ونتیلاتور هنوز آماده سرویس رسانی نیست و سازمان غذا و دارو آمریکا باید آن را تایید کند. Maingear مشغول مذاکره با مقامات شهری و ایالتی در آمریکا است تا این ونتیلاتور را در سراسر کشور به کار گیرد. 

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =