یک شرکت هوشمند هزینه های تولید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا را کاهش داد

شرکت هوشمند Bright Machines اعلام کرده است که تولید اتوماتیک خود را برای ساخت تجهیزات پزشکی ضروری برای درمان کرونا تا یک سالرایگان کرده است.

در حال حاضر دسترسی به کیت های آزمایش و تأمین منابع کافی برای تجهیزاتی مانند دستگاه های تهویه و تنفس بسیار مهم است. در پی بروز بحران جهانی کووید 19 ، شرکت‌های سازنده تجهیزات پزشکی از این پس می توانند از امکانات این شرکت برای تسریع در تولید دستگاه ها تا 12 ماه بطور رایگان استفاده کنند.

ماشین‌های میکروپکتوری این کارخانه به تولیدکنندگان کمک می کند تا با استفاده از اتوماسیون ماژولار ، میزان تولید را افزایش دهند ، که نسبت به یک فرآیند مونتاژ و بازرسی سنتی ، به اپراتورهای انسانی وابستگی کمتری دارد.

این شرکت یک مدل خدمات خرد را به عنوان سرویسی که تولید توسط تعریف نرم افزاری انجام گردد را به تولیدکنندگان ارائه می دهد. ضمن اینکه به آنها اجازه می دهد تا از هزینه های پیش فرض مربوط به خرید تجهیزات اتوماسیون سنتی دوری کنند.

مدیر عامل شرکت این شرکت گفت: “به عنوان یک فعال در آمریكا ، اروپا و آسیا نیروهای انسانی زیادی دارد ، بسیاری از آنها اولین نفری بودند كه تحت تأثیر این بیماری قرار گرفتند و نیز افراد دیگری كه هم اكنون در دستورالعمل های اجباری در سرپناه هستند. ، من نمی توانم مستقیماً کمکی کنم اما این احساس را که در جایی که می توانیم ، باید به بخشی از راه حل کمک کنیم دنبال کرده ایم.

وی افزود: “باارزش ترین و سریعترین ماشین‌های مامی توانند باعث از بین بردن موانع برای دسترسی سریع ان محصولات مهم به بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان باشند. و ، به عنوان بخشی از زنجیره تأمین برای تولید محصولاتی از این دست ، وظیفه ما این است که به انجام این کار کمک کنیم. “

این شرکت معتقد است تولیدکنندگانی که محدود به هزینه ، کمبود نیروی کار یا چرخه تولید آهسته هستند ، اکنون می توانند با افزایش تقاضا در بخش مراقبت های بهداشتی فعالیت خود را بیشتر کنند.

منبع: شبکه تجهیزات پزشکی

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهی در “یک شرکت هوشمند هزینه های تولید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا را کاهش داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =