همکاری استراتژیک تموس با IAG

گردشگری پزشکی: تموس بعنوان بالاترین مرجع اعتباربخشی جهانی ، اعتبار سنجی بهداشت و درمان بین المللی از همکاری استراتژیک با گروه کمک های بین المللی (IAG) خبر داد که در آن امکان دسترسی شرکای IAG به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر تموس را فراهم کرده است.

این سازمان تا زمانی که نیاز به ارائه مراقبت‌های بهداشتی قابل اعتماد باشد ، خدمات بالینی با کیفیت بالا را به همکاران و اعضای IAG ارائه می‌دهد. شرکای معتبر تموس برای پذیرش مراجعین به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خود به بانک اطلاعات خدمات IAG اضافه می شوند.

مدیرعامل تموس، دکتر کلودیا میکا می‌گوید: به نمایندگی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر خود و همچنین بیمارانشان بسیار تلاش می کنند تا ارزش اعضای خانواده تموس را بیفزایند. با این توافق نامه، شرکای معتبر تموس می توانند برای مسافرانی که نیاز به مراقبت پزشکی دارند ، از شرکت‌های شریک IAG خدمات مناسب دریافت کنند. این افتخار است بزرگی است که تموس توسط IAG به عنوان یک تأمین کننده قابل اعتماد و برای شرکای معتبر ما در شبکه خود برای ارائه دهندگان خدمات درمانی انتخاب شده است.

IAG بزرگترین سازمان جهانی کمک کننده با بیش از 140 شرکت مستقل به ارائه خدمات متعلق به همکاری‌های مرزی به نمایندگی از مسافران و بیمه گران می‌پردازد. 123 میلیون کاربر IAG ، از جمله مسافران تجاری و تفریحی و همچنین افراد خارجی و شرکت‌ها ، از طریق شبکه IAG به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر تموس دسترسی خواهند داشت.

این همکاری، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها ، خدمات دندانپزشکی ، کلینیک های IVF ، خدمات توانبخشی جسمی ، و کلینیک های مراقبت از چشم و همچنین هماهنگ کنندگان سفر پزشکی (“تسهیل کننده”) یا خدمات گردشگری پزشکی را دنبال می کند.

گردشگری سلامت تموس

منع: ژورنال بین‌المللی گردشگری سلامت

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =