توقیف ۱۰۰ میلیون دستکش در استان البرز

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: با دستور قضایی، ۱۰۰ میلیون دستکش توقیفی در شهرستان اشتهارد تعیین تکلیف شد و به منظور توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قرار گرفت.

علی بستامی با اشاره به صدور دستور قضایی برای توزیع سریع اقلام بهداشتی کشف شده گفت: با توجه به اینکه دستکش‌های توقیفی توسط دادگستری اشتهارد نیاز مبرم و ضروری جهت استفاده کادر درمان، صنایع، ادارات و داروخانه های سطح استان البرز بود، دستور رئیس کل دادگستری استان البرز مبنی بر پیگیری توزیع دستکش های توقیفی در اسرع وقت  مورد پیگیری این دادگستری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر این اساس موافقت دادستانی اشتهارد خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر بلامانع بودن توزیع دستکش‌های توقیفی صادر و با هماهنگی و صحبت‌های بعمل آمده با مسئولین استانی، توزیع دستکش‌ها از امروز آغاز و در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری اشتهارد تعداد دستکش‌های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون عدد عنوان و بیان کرد: در مرحله اول که از امروز آغاز می‌شود نزدیک به ۲۳ میلیون انواع دستکش که بسته بندی شده و به شرط رعایت موازین قانونی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستکش‌ها از طریق معاونت سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بین دستگاه تقسیم شده و سهم هر دستگاه جهت توزیع بین بیمارستان‌ها، صنایع، اصناف، ادارات و داروخانه‌ها مشخص شده است.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 18 =