منطقه پایلوت برای گردشگری پزشکی در چین افتتاح می شود

استان هاینان منطقه ای جنوبی در تلاش برای تقویت بخش گردشگری پزشکی در چین گام برداشته و منطقه پزشکی لچنگ در بوآو بعنوان پایلوت در این امر پیشتاز است. در حالی که بخش توریسم به دلیل شیوع COVID-19 همچنان از ورود به چین محروم هستند، تمرکز بر تشویق گردشگری پزشکی داخلی در این کشور آغاز گشته است.

تقریباً 300 دارو و تجهیزات پزشکی نوآورانه از 26 شرکت داروسازی فراملی به طور غیررسمی وارد بازار چین شده است که دولت چین در تلاش است از آنها برای معالجه بیماران بطور انحصاری در منطقه گردشگری پزشکی بین المللی لچنگ استفاده کند.

طبق مصوبه اداره منطقه لچانگ، روند واردات دارو به کمتر از دو روز کاهش یافته است ، و لچنگ سیاست های موردی را در تعرفه واردات لحاظ نموده است و بیماران در صورت نیاز فوری به مراقبت‌های بالینی ، فقط برای استفاده شخصی می توانند مقادیر کمی از داروهای وارداتی را در خارج از منطقه لچانگ نیز مصرف کنند.

هانان ، جنوبی ترین استان چین ، خود را دوباره به بندر آزاد تبدیل کرده است. مقامات چینی با تعیین این جزیره به عنوان یک پنجره جدید به جنوب شرقی آسیا، در تلاشند تا بازار این کشور را بیشتر باز کند.

شیوع COVID-19 در جهانگردی این جزیره خسارات زیادی را به بار آورد ، زیرا بسیاری از جمعیت جهان هنوز در درگیر خطرابتلا هستند. اما در سواحل و تفرجگاه های سانیا ، برجسته ترین شهر توریستی منطقه، مردم به تدریج درحال بازگشتند.

قبل از شیوع COVID-19 در چین ، جهانگردی هانان شاهد رشد خوبی بود. براساس اعلام اداره گردشگری استان هانان ، 83 میلیون سفر به این جزیره در سال 2019 انجام شد و تعداد گردشگران خارجی 1.4 میلیون نفر بود.

برخی از گردشگران تصمیم می گیرند که به خارج از کشور سفر کنند ، زیرا فکر می کنند سانیا در مقایسه با سایر کشورها گران تر است. لذا هانان با گسترش معافیت های مالیاتی ، در تلاج برای ترویج و رونق جهانگردی پزشکی و گردشگری ورزشی است.

پیش بینی می شود که در بوآئو ، منطقه گردشگری پزشکی بین المللی لچانگ تا سال 2030 کاملاً منطقه آزاد اعلام شود. بیمارستان‌ها به امید جذب مشتری بیشتر در تلاش هستند تا خدمات پزشکی خود را به برنامه های بیمه درمانی دولتی کشور متصل کند.

بامد مرجع تخصصی تجهیزات پزشکی و گردشگری سلامت

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهی در “منطقه پایلوت برای گردشگری پزشکی در چین افتتاح می شود

  1. خیلی ناراحت کننده است چین با ویروس کرونا کل دنیا رو بهم زد بعد منطقه ی را برای گردشگری سلامت راه می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =